اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش لنده:

95 درصد سهمیه راهیان‌نور دانش‌آموزی لنده تکمیل ظرفیت شد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش لنده با اشاره به استقبال کم‌نظیر دانش‌آموزان لنده‌ای از اردوی راهیان‌نور گفت: 95 درصد سهمیه راهیان‌نور دانش‌آموزی لنده تکمیل ظرفیت شد.

95 درصد سهمیه راهیان‌نور دانش‌آموزی لنده تکمیل ظرفیت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید عیسی تقوی‌فرد عصر امروز در جلسه هماهنگی اردوی راهیان‌نور سپاه ناحیه لنده با اشاره به راه و منش شهدا، اظهار کرد: مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس محل خاطرات شهدا بوده و امروز وظیفه ما درس گرفتن از شهدا و پیاده کردن آن در زندگی خود است.

وی افزود: اداره آموزش و پرورش لنده از زمان ابلاغ سهمیه جهت اردوی راهیان‌نور اقدام به ثبت ‌نام کرده که با استقبال چشمگیر دانش‌آموز‌ان روبرو شده و تاکنون بیش از 95 درصد از سهمیه ابلاغی را ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش لنده با بیان اینکه اردوی راهیان‌نور دستاوردهای شهدا را به نسل جوان منتقل می‌کند، گفت: دشمنان با تمام توان خود به جنگ فرهنگ شهدا آمده اما خون شهدا در این راه نظاره‌گر ما هستند و باید برای ادامه راه آنها تلاش کنیم.

تقوی‌فرد تصریح کرد: مسئولان با دوراندیشی می‌بایست زمینه آشنایی هرچه بیشتر و بهتر نسل سوم و چهارم انقلاب را فراهم کرده تا با تمام واقعیت‌های دفاع مقدس آشنا شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این اردوها تغییرات مثبتی در روح و روان دانش‌آموزان ایجاد می‌کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش لنده افزود: این اداره با تمام توان از اولیای دانش‌آموزان دعوت کرده تا در جلسات توجیهی نسبت به چگونگی اردوی راهیان‌نور و توجیه کامل آنها اقدام شود.

تقوی‌فرد در ادامه گفت: در این اردو، راویان و یادگاران دفاع مقدس و مدیران مدارس و مربیان متعهد آموزش و پرورش، دانش‏‌آموزان را همراهی می‌کنند و برنامه‌های فرهنگی متناسب با این اردو را به اجرا می‌گذارند.

وی در ادامه با اشاره به تاریخ اعزام اردوی راهیان‌نور تصریح کرد: دانش‌آموزان دختر در دوم آذرماه به مدت سه روز به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.

تقوی‌فرد با بیان اینکه تمام وسایل نقلیه قبل از حرکت مورد بازرسی و تأیید راهنمایی و رانندگی قرار می‌گیرند، گفت: اقدامات تأمینی و ایمنی به نحو شایسته مورد بررسی قرار گرفته تا از بروز حوادث غیر قابل پیش‌بینی جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/آ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول