اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه بین‌المللی خوزستان

نمایشگاه‌های ایمنی و الکامپ گشایش یافت

خبرگزاری فارس: دو نمایشگاه فناوری‌های نوین، صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش‌‌نشانی و همچنین نمایشگاه الکامپ خوزستان در محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز گشایش یافت.

نمایشگاه‌های ایمنی و الکامپ گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان پیش از ظهر امروز در آیین گشایش دومین نمایشگاه فناوری‌های نوین، صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش‌‌نشانی و همچنین نخستین نمایشگاه الکامپ خوزستان اظهار داشت: سال گذشته نمایشگاه فناوری‌های نوین برای نخستین بار در کشور به میزبانی خوزستان به صورت یک نمایشگاه مستقل برگزار شد و امسال نیز برای دومین بار این نمایشگاه به صورت تخصصی در اهواز برپا شد.

رحیم جلیلی افزود: سال گذشته در نخستین نمایشگاه فناوری‌های نوین، صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش نشانی بیش از 350 نفر آموزش‌های کوتاه مدت را طی کردند و گواهی معتبر به آنان اعطا شد که امسال نیز آموزش‌های مختلفی از جمله آشنایی با سیستم‌های مدار بسته، اصول پیشگیری از حریق، آشنایی با خاموش کننده و آشنایی با دوربین‌های تحت شبکه به علاقمندان داده می‌شود.

وی ادامه داد: تبادل دانش فنی و تجربی، تقویت شبکه‌های زیربنایی، اطلاع‌رسانی از روی داده‌ها، اخبار و وقایع صنعت ایمنی و حفاظتی، انتقال فناوری و حفاظت از واحدهای تولیدی متوسط و کوچک به موازات توسعه هدف‌مند پایدار، ایجاد رقابت سالم در میان شرکت کنندگان و تولید کنندگان در جهت ارتقا سطح کیفیت و ارائه خدمات مطلوب‌تر، برقراری ارتباط مستقیم بین تولید کننده و نمایندگان محصولات و بهره‌برداران و همچنین فرهنگ‌سازی در رابطه با دوربین‌های مدار بسته و سیستم‌های حفاظتی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان بیان کرد: همچنین نمایشگاه الکامپ با حضور 35 شرکت از تهران، اصفهان و خوزستان از امروز دایر شد.

جلیلی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از امروز تا 14 آذرماه از ساعت 10 صبح تا 19 برای بازدید از دومین نمایشگاه فناوری‌های نوین، صنایع حفاظتی، امنیتی و ایمنی و آتش نشانی و نمایشگاه الکامپ مراجعه کنند.

نمایشگاه؛ عرصه ایجاد رقابت سالم

همچنین رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ در حاشیه مراسم گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد فضای رقابتی سالم علمی در عرصه ارتباطات و تعامل بین متخصصان کشور در حوزه‌های الکترونیکی است.

فرشید نوروزخانی افزود: ایجاد فضای تعامل و همکاری بین فعالان حوزه نرم افزاری و سخت افزاری ارتباطات، تحرک بخشیدن به فعالیت‌های رسانه‌ای الکترونیکی و ارتقای سطح آگاهی بخشی به جامعه از جمله محور‌های برپایی این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: 31 واحد شرکت‌کننده از بزرگترین صاحبان صنایع شرکت‌های الکترونیکی، کامپیوتری و اینترنتی در فضایی بالغ بر 2 هزار متر مربع در این نمایشگاه به رقابت می‌پردازند.

دبیر ستاد برگزاری این نمایشگاه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی از جمله آشنایی با سیستم‌های I.T، آشنایی با فضای سایبری، اینترنت و اینترانت را از جمله فعالیت‌های جنبی این نمایشگاه عنوان کرد.

نوروزخانی ضمن دعوت از سازمان‌های دولتی و غیردولتی در این زمینه تصریح کرد: از سازمان‌های دولتی و غیر دولتی فعال در این زمینه از جمله سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و شرکت مخابرات برای حضور در نمایشگاه الکامپ استان دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/72007/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول