اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور سیاسی نماینده ولی فیقه در سپاه

خاورمیانه نمایشگاه شکست‌های آمریکا شده است

خبرگزاری فارس: مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امروز خاورمیانه به نمایشگاه شکست‌های پی در پی آمریکا تبدیل شده است گفت: گفتمان سازش با استکبار جهانی با تفکر عاشورایی نمی‌خواند.

خاورمیانه نمایشگاه شکست‌های آمریکا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، یدالله جوانی پنچ‌شنبه شب در نشست بصیرتی سیاسی که با حضور صدها نفر از آحاد مردم شهرستان لامرد، مسئولان ادرات و نهادهای دولتی، بسیجیان، دانشجویان و فرماندهان سپاه و بسیج در حسینه امام حسن مجتبی (ع) شهر لامرد برگزار شد طی سخنانی با اشاره به تقارن امسال هفته بسیج با ایام سوگورای و عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) اظهار داشت: عاشورا خواستگاه بسیج است و تفکر بسیج همان تفکر عاشورایی بوده و اگر بخواهیم فرهنگ بسیجی را به خوبی شناسایی کنیم باید در مرحله نخست فرهنگ عاشورا را بشناسیم.

وی افزود: در مکتب و فرهنگ عاشورا یکی از نکات برجسته، موضوع عزت‌طلبی و گزیز از ذلت است.

مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ایران دارای عزت واقعی نبود گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و روی کار ‌آمدن نظام جمهوری اسلامی، ملت ایران برای همیشه عزت خود را تثبیت کرد.

جوانی اضافه کرد: ملت ایران در 34 سال گذشته در صحنه مبارزه و مقاومت در مقابل زورگویی‌های استکبار جهانی با تمام توان خود ایستاده و همچنان این صحنه مبارزه و مقاومت ادامه دارد، چراکه صحنه رویارویی جبهه حق در مقابل جبهه باطل است.

این مسئول با اشاره به تحریم‌های اخیر و ایجاد جنگ تمام‌عیار اقتصادی توسط  دشمنان انقلاب اسلامی ادامه داد: به تعبیر هوشیارانه مقام معظم رهبری تحمیل جنگ تمام‌عیار اقتصادی بر علیه نظام جمهوری اسلامی آخرین تیر دشمن بوده و این در حالی است که در سه جنگ تحمیلی، نرم و علمی گذشته ناموفق بوده‌اند و تمام نقشه‌های شوم آنان نقش بر‌آب شد.

وی هدف دشمنان را در جنگ تمام‌عیار اقتصادی، اعمال فشارهای مستقیم بر مردم دانست و در همین زمینه ابراز داشت: فشارها و تحریم‌های اخیر با انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در سال 92 ارتباط دارد و کسانی به دنبال این موضوع هستند که تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمنان افزایش پیدا کند.

جوانی خاطرنشان کرد: امروز خاورمیانه به نمایشگاه شکست‌های پی در پی آمریکا تبدیل شده است و گفتمان سازش با استکبار جهانی با تفکر عاشورایی نمی‌خواند و باید مشاهده کنیم چه کسانی به دنبال این موضوع هستند و دیدگاه مقام معظم رهبری پیرامون مذاکره با آمریکا همان دیدگاه امام خمینی (ره) است و هیچ‌گونه تفاوتی ندارد.

مشاور سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در دو حوزه منطقه‌ای و بین‌المللی از سوی کارشناسان چشم‌گیر بوده است تصریح کرد: طبق ارزیابی کارشناسان، امروز جمهوری اسلامی به رقیب راهبردی جهان غرب تبدیل شده چراکه در راستای پیشرفت‌های گوناگون قرار گرفته است.

انتهای پیام/ی/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول