اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد کمیجان:

نمایشگاه عکس جلوه‌های عاشورایی در کمیجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان از برپایی نمایشگاه عکس جلوه‌های عاشورایی از فردا در این شهرستان خبر داد.

نمایشگاه عکس جلوه‌های عاشورایی در کمیجان برگزار می‌شود

ابوالفضل باباخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: نمایشگاه عکس جلوه‌های عاشورایی با نمایش 50 قطعه عکس از مراسم‌ و نحوه عزاداری مردم شهرستان کمیجان در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی امسال، از فردا به مدت یک هفته در کتابخانه عمومی این شهرستان بر پا می‌شود.

وی تصریح کرد: به مناسبت اربعین حسینی نیز سوگواره نغمه‌های عاشورایی در کمیجان و با حضور شاعران برجسته شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کمیجان خاطر نشان ساخت: سوگواره نغمه‌های عاشورایی پیش از این قرار بود در دهه اول محرم برگزار شود که به ایام اربعین حسینی موکول شد.

باباخانی همچنین با اشاره به بر پایی نمایشگاه خوشنویسی افلاکیان عاشورایی بیان داشت: در این نمایشگاه 66 قطعه عکس از 66 شهید روستای وفس همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به نمایش گذاشته شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون برنامه‌های هفته قرآن گفت: اواخر آذر ماه به عنوان هفته قرآن نام‌گذاری شده که در این هفته به همت موسسه قرآن و عترت مبین کمیجان نمایشگاه علوم قرآنی در این شهرستان بر پا می‌شود.

در حال حاضر پنج انجمن تعزیه و نمایش، ادبیات، هنرهای تجسمی، قرآن و عترت و خوشنویسی در شهرستان کمیجان فعالیت دارند.

انتهای پیام/87001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول