اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان کرمانشاه اعلام کرد

تخفیف 40 درصدی خرید کتاب در نمایشگاه کتاب کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: تخفیف 40 درصدی خرید کتاب با احتساب 20 درصد از طریق بن و 20 درصد از طرف ناشران در هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه ارائه می‌شود.

تخفیف 40 درصدی خرید کتاب در نمایشگاه کتاب کرمانشاه

حجت‌الا‌سلام محمد آفتابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن اشاره به هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کرمانشاه اظهار داشت: 400 ناشر از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند. 

آفتابی ادامه داد: نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه در 250 غرفه و به مدت یک هفته از 9 تا 15 آذرماه دایر خواهد بود.

وی با اشاره به ارائه تخفیف 40 درصدی خرید کتاب با احتساب 20 درصد از طریق بن و 20 درصد از طرف ناشران، افزود: کتاب‌های مذهبی و عمومی، کتب دانشگاهی، علوم‌پزشکی، علوم‌پایه، هنر، کشاورزی، کودک و نوجوان، سیاسی، علوم‌کامپیوتر، علوم‌تربیتی و فنی و مهندسی از جمله موضوعات این کتب هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  تصریح کرد: در این نمایشگاه 500 میلیون یارانه کتاب در نظر گفته شده است که بر اساس مدرک تحصیلی افراد از دیپلم تا دکتری با کارت شناسایی قابل پرداخت است.

وی به حضور ناشران مطرح همچون دانشگاه تهران و امیر‌کبیر در هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان اشاره کرد و گفت: غرفه‌های اداره‌کل امور کتابخانه‌ها، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین غرفه روابط‌عمومی و پاسخگویی به مسائل شرعی از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

آفتابی در تشریح برنامه‌های جنبی این نمایشگاه از اجرای تعزیه و شبیه‌خوانی، برپایی غرفه ویژه پیامبر‌اعظم(ص)، برگزاری نشست‌های تخصصی در زمینه شخصیت پیامبر(ص)، حجاب و عفاف، حماسه عاشورا، مهدویت، جنگ نرم، تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، در ادامه کرمانشاه را شهر هنر پرور و مهد علم و دانش خواند و تصریح کرد: باید از این نمودهای فرهنگی که به نشر بیشتر دانش در جامعه کمک می‌کند، بیشترین حمایت‌ها صورت بگیرد.

وی افزود: این امر خود باعث گسترش فرهنگ خواهد بود به خصوص در مورد خواندن کتاب که خود تجلی فرهنگ محسوب می‌شود و این مسئله به خودی خود کمک شایانی به پیشبرد اهداف در ابعاد مختلف فرهنگی در جامعه خواهد کرد. 

آفتابی در پایان استقبال مردم را از هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: در دوره‌های قبل نیز استقبال مردم از نمایشگاه کتاب گسترده و کم‌نظیر بوده است.

انتهای پیام/2700/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول