اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام نور طبس عنوان غرفه نمونه نمایشگاه صنعت و معدن را کسب کرد

خبرگزاری فارس: گروه زمین‌شناسی دانشگاه پیام نور مرکز طبس در ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت، معدن و زمین‌شناسی، عنوان غرفه نمونه تخصصی را به خود اختصاص داد.

پیام نور طبس عنوان غرفه نمونه نمایشگاه صنعت و معدن را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز طبس، گروه زمین‌شناسی دانشگاه پیام نور طبس در ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت، معدن و زمین‌شناسی که از 29 آبان تا دوم آذر 1391 در شهر مشهد برگزار شد، موفق به کسب رتبه غرفه نمونه در زمینه تخصصی این نمایشگاه شد.

شرکت در این نمایشگاه به وسیله دانشگاه پیام نور طبس، با سرپرستی وصال یحیی‌شیبانی عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور طبس و با همکاری شرکت‌های زغال‌سنگ پروده طبس، زغال‌سنگ فجر مزینوی طبس، فلورین 1 و 2 کمر مهدی، گروه معدنی پردیس صدرپاژ، گروه معدنی سوراوجین عقیق و دانش‌بنیان صنعت شمس طبس انجام شد.

ارتقای ارتباط صنعت و دانشگاه، معرفی قابلیت‌های معدنی و زمین‌شناسی طبس به عنوان بهشت زمین‌شناسی ایران، جذب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های معدنی طبس و تجاری‌سازی پروژه‌های معدنی دانشگاه و سایر شرکت‌های معدنی از مهم‌ترین اهداف حضور دانشگاه پیام نور طبس در ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت، معدن و زمین‌شناسی بود.

در این نمایشگاه دانشجویان دانشگاه پیام نور طبس به ارائه دستاوردها و اختراعات خود در موضوع‌های زمین‌شناسی و معدنی پرداختند.

در ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت، معدن و زمین‌شناسی بالغ بر 250 غرفه در زمینه‌های صنعت، معدن، فلزات و ماشین‌آلات شرکت داشتند که مورد بازدید و استقبال صنعت‌گران و سرمایه‌گذاران از جمله مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، معاون توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت، رئیس حوزه صنایع و معادن غرب افغانستان و چین و… قرار گرفت.

انتهای پیام/90001/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول