اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج خبر داد

نوسازی و تکمیل پروژه‌های میراث فرهنگی در آوج

خبرگزاری فارس: فرماندار آوج گفت: پروژه‌های نیمه‌کاره میراث فرهنگی این شهرستان تکمیل می‌شوند و سایر اماکن گردشگری که نیاز به مرمت دارند نیز بازسازی خواهند شد.

نوسازی و تکمیل پروژه‌های میراث فرهنگی در آوج

سید عبد‌الله موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آوج با اشاره به نوسازی کاروانسراهای تاریخی این شهرستان اظهار کرد: از ابتدای دولت نهم تاکنون بیش از 6 میلیارد و 380 میلیون ریال به امر تکمیل و نوسازی اماکن مذهبی تخصیص یافته است.

فرماندار شهرستان آوج اضافه کرد: کاروانسرای شاه عباسی بخش مرکزی این شهرستان نیز تاکنون در قالب طرح‌های میراث فرهنگی تکمیل و کار نوسازی آنها انجام شده است.

وی با اشاره به تکمیل عملیات ساخت و بهره‌برداری از فاز نخست مجموعه تفریحی غار عباس‌آباد و قلعه‌‌کرد در این شهرستان تصریح کرد: بهره‌برداری و راه‌اندازی طرح‌های فرهنگی و گردشگری در آوج از اهمیت بسیار خاصی برخوردار است.

فرماندار آوج با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان آوج ادامه داد: توسعه عرصه گردشگری از جمله عرصه‌های ممتازی است که در مسیر رشد و توسعه این شهرستان می‌تواند تأثیرگذار باشد.

موسوی ادامه داد: مهم‌ترین مسئله‌ای که در حوزه گردشگری باید در دستور کار قرار گیرد بهره‌گیری از ابزار و مجموعه‌های متنوع فرهنگی است که می‌تواند زمینه را برای جذب گردشگر مهیا کند.

وی با بیان اینکه مسئولان و مدیران گردشگری باید فضا را برای جذب گردشگر و توریست فراهم کنند، تصریح کرد: امیدواریم که شهرستان آوج با تلاش مسئولان به یکی از قطب‌های اصلی گردشگری استان قزوین تبدیل شود.

فرماندار شهرستان آوج اضافه کرد: رفع موانع در سیستم گردشگری نیز از مباحث دیگری است که باید مورد توجه مدیران میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مراکز استان‌ها قرار داشته باشد.

موسوی تأکید کرد: داشتن برنامه و شاخصه‌های دقیق در راستای توسعه مدیریت بخش گردشگری از جمله سیاست‌های ممتازی بوده که تاکنون در شهرستان آوج انجام شده است.

وی با بیان اینکه روند احداث مجموعه‌های گردشگری در این شهرستان امیدوارکننده است، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا ضمن بهره‌گیری از تجارب دیگران بتوانیم مقدمات رشد و رونق شهری آوج را نیز فراهم کنیم.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول