اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی خواستار شد

استقرار نماینده میراث فرهنگی در پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی استقرار نماینده سازمان میراث فرهنگی در پایانه‌های مرزی را خواستار شد و گفت: تاکنون مکاتبات زیادی صورت گرفته است ولی همه بی‌نتیجه بود.

استقرار نماینده میراث فرهنگی در پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، بابک طالبی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی گردشگری که در سالن جلسات معاونت امور عمرانی تشکیل شد، اظهار داشت: در طول چند سال گذشته برای عملیاتی شدن این موضوع، مکاتبات و مذاکرات زیادی انجام شد ولی تا این لحظه نتیجه‌ای حاصل نشده است.

وی افزایش همکاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی را با سازمان حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی را مورد تاکید قرار داد و افزود: هر دو مجموعه در ارتباط با ساماندهی مسافران اعم از داخلی و خارجی انجام وظیفه می‌کنند پس باید برای توسعه تعامل و همکاری تلاش شود تا خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف برای مسافران به مراتب سهل‌تر شود.

طالبی ادامه داد: در پایانه‌های مرزی که رسمی شده‌اند 13 دستگاه اجرایی نماینده مستقر کرده است تا امور مربوط به هر سازمان با سهولت بیشتری انجام گیرد، بنابراین لازم است سازمان میراث فرهنگی برای عملی کردن این موضوع اهتمام کند چرا که ساختمان و فضای کاری مناسب در پایانه‌ها احداث شده است پس بسترها برای ایجاد این نمایندگی فراهم است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی به لزوم ایجاد نمایندگی سازمان فوق در همه پایانه‌های رسمی اشاره کرد و افزود: مرز بازرگان مهم‌ترین مرز داخلی و خارجی کشورمان است به همین دلیل به وجود نمایندگی این سازمان در مرز فوق بیشتر احساس نیاز می‌شود که باید به این مسئله توجه کرد.

وی با بیان اینکه در سال جاری میزان ورودی مسافر خارجی به آذربایجان‌غربی با 15 درصد رشد همراه بوده است، اظهار داشت: در هفت ماه سال جاری بیش از 242 هزار مسافر خارجی از پایانه‌های مرزی به طور قانونی وارد خاک کشورمان شده‌اند، بنابراین امیدوار هستیم تا پایان سال جاری همچنان سیر صعودی خود را حفظ کند.

انتهای پیام/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول