اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بدون هماهنگی

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان از موزه دزفول بازدید کرد

خبرگزاری فارس: بدون هماهنگی قبلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از موزه شهرستان دزفول بازدید کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان از موزه دزفول بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، پرویز پورفرخی پیش از ظهر امروز در بازدید سرزده از موزه شهرستان دزفول بازدید کرد و بدون هماهنگی قبلی از دو اثر فاخر عاشورایی پرده‌برداری کرد.

بازدید پورفرخی در حالی امروز برگزار می‌شود که قرار است روز شنبه این موزه با حضور معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی در دزفول رسما افتتاح شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در این باره گفت: در حال حاضر افتتاحی انجام نشده است بلکه تنها شرایط را برای افتتاح روز شنبه بررسی کرده‌ایم.

پرویز پورفرخی خاطر نشان کرد: افتتاح رسمی روز شنبه است و در حال حاضر تنها مقدمات امر را برای افتتاح شنبه فراهم کرده‌ایم و در حال بررسی امور هستیم.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی وضعیت برای افتتاح روز شنبه در این موزه فراهم است و به دلیل نزدیکی به ایام عاشورا این دو اثر فاخر را رونمایی کردیم.

*تا زمانی که لازم باشد در سمت مدیرکلی می‌مانم

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در دزفول درباره اینکه آیا صحیح است که مراسم تودیع و معارفه شما به زودی برگزار می‌شود، اظهار داشت: تا زمانی که سازمان بخواهد و قانون اجازه دهد و احساس تکلیف کنم در این سمت می‌مانم و خدمت می‌کنم.

پورفرخی خاطر نشان کرد: برخی تغییر یک مدیر کل را در استان خوزستان بسیار بزرگ نشان داده‌اند در صورتی که در ماه‌های گذشته در میراث فرهنگی هشت مدیرکل تغییر کرده است.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی خدمت‌رسانی به مردم و فرهنگ استان خوزستان تنها در دستور کار است و هرزمانی که سازمان بخواهد تغییری ایجاد کند حاضر در اسرع وقت مراسم تودیع و معارفه انجام شود.

انتهای پیام/72006/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول