اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

راه‏های نفوذ دشمن باید شناسایی و سد شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با تاکید بر لزوم شناخت توطئه‌های دشمنان و دفاع برابر آنها گفت: باید راه‏های نفوذ دشمن را شناسایی و سد کنیم.

راه‏های نفوذ دشمن باید شناسایی و سد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری در نشست بصیرتی دانش‏آموزان شهر بسطام که در سالن اجتماعات دبیرستان دخترانه 19 دی روستای قلعه‏نو خرقان برگزار شد، اظهار داشت: دانش‌آموزان بسیجی، طلایه‌داران بصیرت و آگاهی در جامعه هستند و در خط مقدم تهاجم نرم دشمن قرار دارند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: قیام امام راحل مانند قیام امام حسین(ع) بود که علیه ظلم و ستم و انحراف در دین انجام شد.

وی با بیان اینکه این انقلاب و اسلام به راحتی به دست ما نرسیده است، افزود: خون صدها هزار شهید برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و احیای اسلام ریخته شده است و باید قدردان این خون‌های بر زمین ریخته شده باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: خون سالار شهیدان باعث زنده شدن اسلام و بیداری مسلمانان شده و این حرکت تا امروز ادامه داشته است.

وی تصریح کرد: هر چند دشمنان به ظاهر می‌خواستند این نور را خاموش کنند؛ اما نتوانستند و این نور هدایت است که همچنان با تابش خود راهنمای خیل آزادگان و مظلومان خواهد بود.

مطهری با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه اسلام گفت: جنگ نرم از زمان پیامبر و توسط منافقان آغاز شد و بنی‏امیه در این راه بسیار تلاش کردند و بعد از آن نیز این خط و مشی ادامه داشت تا امروز که دشمنان از همان روش برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بهره گرفته‏اند.

وی اظهار داشت: به قول ضرب‏المثلی قدیمی، «آزموده را آزمودن خطاست» و این برنامه‏ها برای امت اسلام که قرن‏هاست مورد ظلم و ستم و حیله و نیرنگ دشمنان و منافقان قرار می‏گیرد، آشکار و این تلاش‌ها همه بیهوده و ناکارآمد است.

مطهری با تاکید بر شناخت توطئه‌های دشمنان و دفاع برابر آنها بیان داشت: باید راه‏های نفوذ دشمنان را شناسایی و سد کنیم و این نیاز به بصیرت، معرفت و آگاهی همه آحاد جامعه به خصوص نسل نوجوان و جوان که آینده‏سازان انقلاب هستند، دارد.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه دانش‏آموزان بسیجی طلایه‌داران جنگ نرم هستند، افزود: دانش‏آموزان بسیجی در خط مقدم جبهه جنگ نرم دشمن قرار دارند و باید با کسب معرفت، بصیرت و آگاهی نسبت به خطرات دشمنان برابر این حملات سدی محکم ایجاد کنند.

انتهای پیام/2249/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول