اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک استاد حوزه و دانشگاه:

دشمنان در جنگ نرم به دنبال سلب اعتقادات جوانان هستند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه گفت: تبعیت از ولایت فقیه خواسته همه شهدا بوده و دشمنان در جنگ نرم به دنبال سلب اعتقادات جوانان هستند.

دشمنان در جنگ نرم به دنبال سلب اعتقادات جوانان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، یادواره 100 شهید شهر الوند با حضور مردم شهیدپرور الوند در مسجد رسول اکرم (ص) این شهر برگزار شد.

علی رفیعی استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم، با اشاره به ابعاد حماسی و فرهنگی دوران دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان و ایثارگران با جهاد اکبر خویش به جهانیان و دشمنان نشان دادند که با پیروی از ولایت فقیه، جانانه در مقابل دشمنان خواهند ایستاد.

وی با اشاره به جان‌فشانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس ابراز کرد: رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی با از خودگذشتگی و جان‌فشانی در عبور از موانع مین‌گذاری شده داوطلب می‌شدند.

رفیعی عنوان کرد: رزمندگان دفاع مقدس با ایمان راسخ به خداوند و با تفکر خویش به جبهه‌های جنگ حق علیه باطل شتافتند.

تبعیت از ولایت فقیه خواسته شهدا است

این استاد حوزه و دانشگاه اذعان کرد: رزمندگان دفاع مقدس بسیار خاضع و فروتن بودند و همواره در وصیت‌نامه‌های خویش تکبر و غرور را زشت و گناه معرفی می‌کردند.

رفیعی با اشاره به وصایای شهدا بیان کرد: یکی از خواسته‌های شهدا تبعیت از ولایت و رهبری بوده و همواره بر پیروی از ولایت تأکید کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان سعی دارند از طریق جنگ نرم افکار و اعتقادات جوانان کشور را بگیرند و روحیه و اعتقادات دینی آنان را سست کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه با معرفی مناطق جنگی جنوب و غرب کشور ابراز کرد: طلائیه، هویزه، شلمچه و دیگر سرزمین‌های راهیان نور جنوب و غرب کشور با کربلا برابری می‌کنند و به فرموده مقام معظم رهبری، شلمچه قطعه‌ای از بهشت است.

رفیعی با بیان اینکه پنج هزار شهید گمنام در دوران دفاع مقدس داشته‌ایم، اظهار کرد: مادران و خانواده‌های شهدای گمنام عمر خویش را در انتظار فرزندان خود صبر کردند.

وی بیان کرد: امید است با شناخت صحیح دشمن و رفتن در مسیر درست، در جنگ نرم موفق باشیم.

خرید تولیدات داخل و کاهش مهریه ازدواج خواسته مقام معظم رهبری است

رفیعی استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر خرید تولید داخل عنوان کرد: در راستای حمایت از کار و سرمایه ایرانی و در برای بهبود اقتصاد کشور و دست‌یابی به استقلال اقتصادی باید با تحقق بخشیدن به خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر خرید تولیدات داخل در دستیابی به این مهم نقش ایفا کرد.

وی در خاتمه با تأکید بر کاهش انتظارات و در نظر گرفتن مهریه کم خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره بر این مهم تأکید داشته‌اند.

انتهای پیام/77007/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول