اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه همایش یک روزه تبیین جنگ نرم عنوان شد

پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد از جنگ نرم دشمن غافل نمی‌ماند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هرگونه غفلت از توطئه‌های جنگ نرم دشمن نابخشودنی است، گفت: به همین منظور دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد از جنگ نرم دشمن غافل نمی‌شود.

پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد از جنگ نرم دشمن غافل نمی‌ماند

 رضا یوسف‌وند امروز و در حاشیه برگزاری همایش یک روزه تبیین جنگ نرم دشمن که با حضور کارشناسان خبره کشوری و اساتید این دانشگاه برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: دشمن امروز با تغییر جبهه از جنگ سخت نظامی به جبهه جنگ نرم، سعی در براندازی نرم بدون کوچک‌ترین هزینه برای خود دارد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور همواره برای موضوعات فرهنگی ارزش قائل است، گفت: بر این باوریم که اکنون دشمن در حوزه فرهنگی قصد ضربه زدن به این کشور و ملت را دارد و در آینده نه چندان دور با شکست در حوزه اقتصاد دوباره با همه توان جنگ نرم در حوزه فرهنگی را دنبال خواهد کرد.

وی جنگ نرم و فشار اقتصادی را از سوی دشمن در هنگامه کنونی توأم با هم دانست و گفت: باید با همه توان در مقابل این نوع از توطئه‌های دشمن مقابله و ایستادگی کنیم که دانشگاه بهترین سنگر مبارزه و دفاع در برابر جنگ نرم دشمن است.

یوسف‌وند به تبیین شکست‌های پی در پی دشمنان در طول سه دهه گذشته پرداخت و گفت: آن‌ها به خوبی دریافته‌اند که در جنگ نظامی حتی در مقابل حماس و حزب‌الله هم نمی‌توانند دوام بیاورند چه رسد به این‌که بخواهند با قدرت اول منطقه و خاورمیانه شانه در شانه بیندازند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد اما عرصه و میدان جنگ نرم را متفاوت دانست و گفت: در این کارزار نابرابر دشمن با همه توان تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی و استفاده از ادوات و ابزارهای فرهنگی و ضد فرهنگی به جنگ افکار و اندیشه‌ها می‌آید که باید ما نیز با سلاح کارآمد و چاره‌ساز بصیرت به مقابله و دفاع از خود با دشمن برویم.

این مسئول امور دانشگاهی در کهگیلویه و بویراحمد با ابراز این مطلب که ما نیز به نوبه خود از جنگ نرم دشمن غافل نخواهیم ماند، تصریح کرد: سعی داریم که اساتید و دانشجویان خود را به ابزارهای مقابله با جنگ نرم دشمن مجهز کنیم که به فرموده رهبری هیچ ابزاری کارسازتر از سلاح بصیرت در این جنگ و کارزار نخواهد بود.

انتهای پیام/2571/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول