اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین:

دانشگاه‌ خط مقدم جبهه جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: دانشگاه‌ها خط مقدم جبهه جنگ نرم بوده و دانشجویان آینده‌سازان کشور هستند و بسیج دانشجویی باید بر تقویت علمی دانشجویان بکوشد.

دانشگاه‌ خط مقدم جبهه جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان قزوین، مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کار قزوین در جمع دانشجویان بسیجی و مسئولان این دانشگاه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم، با تأکید بر تلاش در راستای تربیت نیروهای هم‌تراز انقلاب اسلامی ابراز داشت: دانشجویان در آینده به عنوان مدیران و مسئولان جامعه ایفای نقش خواهند کرد که باید در این راستا به خوبی تربیت شوند.

* دانشگاه‌ها خط مقدم جبهه جنگ نرم هستند

وی عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، دانشگاه‌ها خط مقدم جبهه جنگ نرم بوده، دانشجویان به عنوان رزمندگان این جبهه و نیز ریاست دانشگاه‌ها نیز نقش فرماندهان جنگ را دارند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها رویکرد متفاوتی را در محیط دانشگاه و جامعه دنبال می‌کند، تصریح کرد: ضعف فرهنگی و اعتقادی دانشجویان، نسل‌های آینده را با مشکلات فراوان روبه‌رو خواهد کرد.

برزگر با بیان اینکه اثبات ولایت‌پذیری در محیط دانشگاه‌ها شکل می‌گیرد گفت: سربازان امام زمان (عج) باید در عرصه عمل حضور داشته باشند و آگاه باشند که باید سرباز و شیعه امام زمان (عج) بودن خود را در دانشگاه‌ها آشکار سازند.

* تقویت علمی بسیج ضروری است

وی علمی و اخلاقی بودن بسیج را مایه جذب نیرو و بسیج حداکثری دانست و با تأکید بر تقویت علمی دانشجویان بسیجی عنوان کرد: کانون‌های علمی بسیج باید خود را در این زمینه تقویت کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین ضمن تقدیر از عقیل اندرزچمنی مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه کار قزوین و آرزوی موفقیت برای فرزاد افشاری مسئول جدید بسیج دانشجویی، خاطرنشان کرد: گام‌های معنوی مناسبی با حمایت مسئولان دانشگاه شکل گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه در کانون‌های بسیج، تودیع و معارفه مسئول بسیج وجود ندارد، یادآور شد: در تمام واحد‌ها و کانون‌های بسیج اعم از دانشجویی و غیر دانشجویی، تنها با تودیع و معارفه مسئول بسیج، سنگرها تغییر می‌کند و فرد نخست مجموعه در فضایی دیگر مشغول خدمت به نظام و ارزش‌های انقلاب خواهد شد.

برزگر در پایان خاطرنشان کرد: امید است به یاری خداوند متعال و با پیروی مطلق از مقام معظم رهبری و به همت جوانان و آینده‌سازان کشور، بتوانیم گام‌های مؤثری در پیشرفت نظام اسلامی برداریم.

انتهای پیام/77007/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول