اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی:

احیای امر به معروف مهم‌ترین ابزار مقابله با جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی احیای امر به معروف و نهی از منکر را مهم‌ترین ابزار برای مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست.

احیای امر به معروف مهم‌ترین ابزار مقابله با جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار  غلامعلی ابوحمزه  ظهر امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر بسیجیان کمیجان با اشاره به اینکه دشمن تهاجم گسترده‌ای را برای از بین بردن مبانی و ارزش‌های اسلامی در کشور برنامه‌ریزی کرده است، اظهار داشت: با توجه به تهدیدات جنگ نرم دشمن هر چه تلاش در زمینه ترویج امر به معروف افزایش یابد بدون شک شکست دشمن به همان اندازه افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه هدف از قیام امام حسین (ع) به پا داشتن امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با همه بدی‌ها و نکوداشت خوبی‌ها بوده، تصریح کرد: پرداختن به امر به معروف و نهی از منکر تنها وظیفه یک ارگان و یا نهاد خاص نیست، بلکه همه مردم و دستگاه‌ها در برابر این فریضه وظیفه دارند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی با تاکید بر اینکه اجرای این فریضه نیازمند فرهنگ سازی است، خاطر نشان ساخت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر موجب نجات جامعه و ارتقای سلامت اجتماعی و روانی جامعه می‌شود بر همین اساس همه باید در راستای اجرای هر چه بهتر این فریضه بکوشند.

ابوحمزه با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه دینی برای همه آحاد جامعه است، ادامه داد: این فریضه باید به عنوان یک باور عمیق در بین تمامی افراد جامعه از زن و مرد و پیر و جوان نهادینه شود تا بتوان آن را جامع و کامل به اجرا در آورد.

وی به تاکید ویژه اسلام به فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و بیان داشت: یکی از اهداف مهم قیام سید الهشدا(ع) احیای این فریضه بود که ماه  محرم بهترین زمان برای پرداختن و نهادینه کردن این اصل مهم است.

انتهای پیام/87001/آ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول