اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی خبر داد

شرکت 5 هزار نفر در مسابقات قرآن آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی از شرکت 5 هزار نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در آذربایجان‌غربی خبر داد.

شرکت 5 هزار نفر در مسابقات قرآن آذربایجان‌غربی

حجت‌الاسلام علی مصائبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به شرکت 5 هزار نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن آذربایجان‌غربی، این آمار دارای رشد بیش از سه برابری نسبت به دوره‌های گذشته است چرا که سال گذشته حدود یک هزار و 500 نفر شرکت‌کننده داشتیم و در سال جاری استقبال فوق‌العاده‌ای از سوی شرکت‌کنندگان انجام شده است.

وی افزود: در این میان آن‌ چه سبب شگفتی است حضور 35 شکوفه قرآنی است که از سن پایین در مسابقات حضور دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات در سن 7 تا 30 سال هستند که جوانان بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به حضور شش داور در این مسابقات گفت: برای نخستین بار سه داور از تهران به همراه داوران استانی مشغول نتیجه‌دهی به افراد شرکت‌کننده در مسابقات هستند که این امر به دلیل برخی اعتراضات در دوره‌های گذشته است.

مصائبی در ارتباط با اعزام‌شوندگان به مسابقات کشوری اظهار داشت: نفرات اول تا سوم در هر رده برای حضور در مسابقات کشوری اعزام خواهند شد که در این میان در مسابقات اذان به دلیل شرایط خاص تنها یک نفر از هر استان راهی مسابقات کشوری می‌شود.

وی برگزاری طرح‌های مختلف توسط اوقاف را یکی از دلایل توفیق این نهاد در جذب قرآن‌آموزان دانست و عنوان کرد: طرح‌هایی نظیر آرامش بهاری و نشاط معنوی ویژه فصل بهار زمینه لازم برای استفاده تمام اقشار جامعه از طرح‌ها را فراهم آورده و به همین دلیل شاهد استقبال بیشتر مردم از برنامه‌های مختلف این سازمان هستیم.

انتهای پیام/61003/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول