اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سبزوار خبر داد

آمادگی سبزوار برای برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی

خبرگزاری فارس: فرماندار سبزوار از آمادگی این شهرستان برای برگزاری مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرائت،حفظ ،ترتیل و مفاهیم قرآن کریم خبر داد.

آمادگی سبزوار برای برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار،قاسم شعبانی‌عطار ظهر امروز در آستانه برگزاری مرحله نهایی بزرگ‌ترین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان‌رضوی در سبزوار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله نهایی این دوره از مسابقات که بزرگ‌ترین مشارکت قرآنی محسوب می‌شود، از 28 آذر ماه تا اول دی ‌ماه سال جاری با حضور منتخبین سراسر استان خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم در این شهرستان، فضای این شهر را قرآنی و نورانی می‌کند.

شعبانی افزود: انتخاب سبزوار به‌عنوان میزبان نهایی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن استان خراسان‌رضوی نشان از نگاه مثبت مسئولان به این شهرستان است.

فرماندار سبزوار گفت: اگر بتوانیم مردم را به سمت تعالیم الهی و آموزه‌های دینی هدایت کنیم، به مرور تاثیرات مثبت آن را در جامعه مشاهده خواهیم کرد.

وی افزود: مسئولان شهرستان سبزوار آمادگی کامل دارند تا خادمانی واقعی برای مروجان قرآن کریم باشند.

شعبانی گفت: مدیران شهرستان سبزوار برگزاری مسابقات قرآن و همکاری و همراهی در برگزاری این مسابقات نورانی را وظیفه خود می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه سبزوار پایگاه قرآنی کشور محسوب می‌شود افزود: این شهرستان همواره پذیرای برنامه‌های فرهنگی بوده و مردم استقبال خوبی از این برنامه‌ها کرده‌اند.

فرماندار سبزوار همدلی و هماهنگی مسئولان سبزوار را یکی از ویژگی‌های بارز این شهرستان عنوان کرد و افزود: هر پیشرفت و موفقیتی که شهرستان کسب کرده، مرهون تلاش‌ و هماهنگی بسیار مطلوب مسئولان این شهر بوده است.

انتهای پیام/70003/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول