اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه اول سال جاری

26 درصد از سهم اشتغال استان یزد محقق شد

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد از تحقق 26 درصد از کل سهم در نظر گرفته شده برای استان یزد در زمینه اشتغال خبر داد.

26 درصد از سهم اشتغال استان یزد محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، امرالله فلاح‌زاده در هفتمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان یزد اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 4 هزار و 394 نفر فرصت شغلی معادل 26 درصد سهمیه اشتغال در سامانه رصد این اداره کل تأیید و ثبت شده است.

وی افزود: این میزان اشتغال ایجاد شده با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط محیطی استان یزد به عنوان سومین شهر صنعتی کشور، شرایط لازم برای ایجاد اشتغال در شش ماهه دوم سال را نیز فراهم کرده است.

دبیر کارگروه اشتغال استان در این جلسه خواستار تسریع بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان شد و تأکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع اشتغال، بانک‌ها ضمن تسهیل در پرداخت، شرایط لازم را برای متقاضیان فراهم کنند و همکاری لازم را در این زمینه با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام دهند.

فلاح‌زاده اظهار داشت: ایجاد اشتغال به عنوان زمینه‌ساز فرهنگ، رفاه و توسعه فعالیت‌ها یک ضرورت برگشت ناپذیر است که به مهم‌ترین اولویت کاری برای دولت نهم و دهم تبدیل شده است و تمام دستگاه‌ها باید فعالیت‌های خود را در راستای عملی کردن این امر به عنوان یک ماموریت اساسی تنظیم کنند.

وی یادآور شد: امروز بزرگترین خدمت به کشور و نظام جمهوری اسلامی، ایجاد و توسعه اشتغال پایدار است که می‌تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.

فلاح‌زاده همچنین از کلیه دستگاه‌های اجرایی مرتبط در امر اشتغال‌زایی خواست شرایط را برای همه متقاضیان فراهم کنند و مسائل را به صورت ویژه مورد بررسی قرار دهند و گزارش اقدامات را به جلسات کارگروه ارائه دهند.

انتهای پیام/2464/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول