اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت عمران مسکن سازان شمال:

3000 واحد بافت فرسوده در مازندران ساماندهی شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت عمران مسکن سازان شمال کشور گفت: تا پایان آذرماه سال جاری حدود 3 هزار و33 بافت فرسوده در مازندران افتتاح می‌شود.

3000 واحد بافت فرسوده در مازندران ساماندهی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی حدادیان در جلسه شورای مسکن استان مازندران در استانداری مازندران با اشاره به زلزله‌های اخیر در کشور خاطرنشان کرد: ساماندهی بافت فرسوده با کاهش آمار زلزله در ارتباط است.

وی تصریح کرد: برای ساماندهی بافت فرسوده در مازندران نیاز به همکاری داریم، یادآور شد: طی بررسی‌های انجام شده اتفاقات اخیر در زلزله آذربایجان شرقی نشان می‌دهد که به دلیل ساخت و ساز نامناسب این هزینه بر کشور تحمیل شد.

مدیر عامل شرکت عمران مسکن سازان شمال کشور در ادامه یادآور شد: مدیریت بحران در مقاوم سازی‌ها دچار مشکل است.

وی با اشاره به خسارت‌های ایجاد شده در زلزله آذربایجان تاکید کرد: 50 درصد تسهیلات اعتباری مسکن باید در اختیار بافت فرسوده قرار گیرد که این امر در مازندران بسیار کم است.

حدادیان در ادامه با اعلام اینکه سهمیه تسهیلات ما در سال 90 حدود 4هزار و500 واحد بود، گفت: با پیگیری‌های انجام شده تنها سهمیه 3هزار و350 واحد در اختیار ما قرار گرفت و این پروژه‌ها تکمیل و ساخته شد.

وی در ادامه تاکید کرد: بانک صادرات و سپه برای ساماندهی بافت فرسوده با این سازمان همکاری مناسبی داشتند.

مدیر عامل شرکت عمران مسکن سازان شمال کشور در ادامه میزان سهمیه تسهیلات بانک‌ها برای ساماندهی بافت فرسدوه در مازندران برای سال 91 را حدود 8 هزار و 800 واحد اعلام کرد و بیان داشت: 3 هزار و 164 واحد بافت فرسوده در مازندران افتتاح شد که مربوط به سال گذشته بود.

این مسئول در ادامه گفت: برای ساماندهی بافت فرسوده سهمیه در نظر گرفته می‌شود ولی برای دریافت تسهیلات با چالش مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: سهمیه درنظر گرفته شده برای ما با میزان تسهیلاتی که باید به ما ارائه شود برابری نمی‌کند.

این مسئول با اعلام اینکه تا پایان آذرماه سال جاری حدود 3 هزار و 33 بافت فرسوده در مازندران افتتاح می‌شود، یادآور شد: تا پایان سال جاری باید 6 هزار و 299 واحد بافت فرسوده در مازندران ساماندهی شود.

انتهای پیام/ 86004/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول