اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‎های دفاع مقدس گلستان:

خون امام حسین در میان فتنه‎ها و غوغای دشمن هر روز زنده‎تر می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‎های دفاع مقدس استان گلستان گفت: خون امام حسین(ع) در میان فتنه‎ها و غوغای دشمن هر روز زنده‎تر می‎شود.

خون امام حسین در میان فتنه‎ها و غوغای دشمن هر روز زنده‎تر می‎شود

سیدابوالحسن میرکریمی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: جامعه اسلامی راه و مکتب عاشورا را به خوبی شناخته و باید در راه حفظ آن کوشا باشد.

وی با تاکید بر اینکه همه در قبال شهدا مسئول هستیم تصریح کرد: همه باید بدانیم کشورمان یکی است و دشمنان آن هزاران هزار نفر هستند بنابراین باید حواس‎مان جمع باشد و به دین و ایمان خود محکم و استوار باشیم.

دشمنان امروز ما عالمان بی‎ایمان هستند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‎های دفاع مقدس گلستان خطاب به خانواده‎ها ابراز داشت: والدین همانطور که به خوراک و پوشاک فرزندان‎شان توجه دارند لازم است به ایمان آنها نیز توجه کنند، چراکه جنگ هنوز تمام نشده و فقط شکل آن عوض شده است، علم و دانشگاه بدون ایمان برای فرزندان ایران اسلامی کافی نیست، دشمنان امروز ما عالمان بی‎ایمان هستند.

میرکریمی بیان کرد: جنگ سه حرف بیشتر نیست اما برای نسل‎ها و سال‎های آینده نیز حرف‎های زیادی دارد و هنوز مردان و زنانی هستند که در ذهن خویش تصویر روشنی از جنگ کشیده‎اند و حرف و قلم‎شان نوشدارویی است که خاطرات تلخ و شیرین آن روزها را بیان می‎کند.

شهدای ایران اسلامی، شیران میدان غیرت و شهادت بوده‎اند

وی با بیان اینکه شهدای ایران اسلامی، شیران میدان غیرت و شهادت بوده‎اند اضافه کرد: آنها برای رویش اندیشه‎های ناب دینی و اسلامی خون پاکشان را برای این مرز و بوم داده‎اند و امروز وظیفه همه ماست تا نگذاریم خون پاک آنها پایمال شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‎های دفاع مقدس گلستان عنوان کرد: آنچه ریشه در سرشت و اعتقادات دینی ما مسلمانان دارد ترس از هتک حرمت به ارزش‎های دینی است و کوچک‎ترین بی‎احترامی جوشش غیرت میلیون‎ها انسان را در برابر حرکات مذبوحانه دشمن خواهد داشت.

میرکریمی بیان داشت: دشمن جنگ‎های متعددی را برای از پای درآوردن ملت مسلمان امتحان کرده است جنگ‎های نظامی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی اما تا زمانی که ملت وحدت و همدلی داشته‎اند پیروز میدان بوده‎اند که نمونه آن جنگ تحمیلی است که به دشمنان نشان داد و به آنان فهماند که منافع جنگ بسیار بیشتر از ضررهایش بوده است.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول