اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار روانسر خبر داد

اختصاص 450 میلیون ریال برای تجهیز مدارس روانسر

خبرگزاری فارس: فرماندار روانسر گفت: 450 میلیون ریال برای تجهیز و تعمیرات مدارس شهرستان روانسر اختصاص داده شده است‌.

اختصاص 450 میلیون ریال برای تجهیز مدارس روانسر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال صفری در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان روانسر اظهار داشت: یک میلیارد و 937 میلیون ریال برای اجرای برنامه‌های آموزش فنی‌ و حرفه‌ای و کار و دانش شهرستان روانسر اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: این اعتبار برای تکمیل سه طرح هنرستان 12 کلاسه‌، ساختمان فنی و حرفه‌ای روانسر و توسعه و تجهیز هنرستان کشاورزی این شهرستان هزینه می‌شود.

صفری افزود: آموزش و پرورش شهرستان روانسر با جذب و هدایت بیش از 54 درصد از دانش‌آموزان سال دوم متوسطه به رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در سال تحصیلی جاری رتبه دوم استان را کسب کرد.

فرماندار شهرستان روانسر تصریح کرد: 450 میلیون ریال نیز برای تجهیز و تعمیرات مدارس شهرستان روانسر اختصاص یافت‌.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر نیز در ادامه گفت: به منظور آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با پیام‌های حیات‌بخش کلام وحی‌، طرح همگام با قرآن در تمامی مدارس راهنمایی این شهرستان اجرا می‌شود‌.

رحیم کرمی افزود: این طرح برای چهارمین سال متوالی در 23 آموزشگاه دوره راهنمایی با 65 کلاس و با همکاری بیش از 160 نفر از دبیران دروس دوره راهنمایی در حال اجرا است‌.

وی تصریح کرد: در هفت هنرستان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش شهرستان روانسر 538 هنر‌جو در رشته‌های الکترونیک‌، الکتروتکنیک‌، کامپیوتر‌، حسابداری بازرگانی‌، نقشه‌کشی‌، معماری‌، گرافیک‌، زراعت غلات‌، گیاهان آپارتمانی‌، امور زراعی و باغی‌، تعمیر موتور‌، تولید چند رسانه‌ای و امور اداری مشغول تحصیل هستند‌. 

انتهای پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول