اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور هماهنگی امور ایثار‌گران استانداری اصفهان:

اجرای پرداخت هزینه‌های درمانی ایثار‌گران توسط ادارات به موقع است

خبرگزاری فارس: مشاور هماهنگی امور ایثار‌گران استانداری اصفهان گفت: به نظر می‌رسد در حال حاضر اجرای مصوبه پرداخت هزینه‌های درمانی ایثار‌گران توسط دستگاه‌های اجرایی زود‌هنگام است.

اجرای پرداخت هزینه‌های درمانی ایثار‌گران توسط ادارات به موقع است

سردار دافعیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اجرای قانون واگذاری پرداخت هزینه‌های درمانی ایثار‌گران شاغل و خانواده‌های آنها به دستگاه‌های اجرایی یک قانون زود‌هنگام است، اظهار کرد: البته برخی از دستگاه‌های اجرایی این قانون را از ابتدای امسال اجرایی کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه البته در حال حاضر مشکلاتی در زمینه اجرای این قانون توسط برخی از دستگاه‌های اجرایی که خصوصی و نیمه‌خصوصی شده‌اند وجود دارد، ادامه داد: مسئولان باید همت کنند و مسئولان بالادستی و به ویژه مجلسی‌ها باید نسبت به اجرای مناسب مصوبات خود در زمینه رسیدگی به مباحث درمانی جامعه ایثار‌گری پیگیری‌های لازم را انجام بدهند.

مشاور هماهنگی امور ایثار‌گران استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه به نظر می‌رسد در حال حاضر اجرای مصوبه پرداخت هزینه‌های درمانی ایثار‌گران توسط دستگاه‌های اجرایی زود‌هنگام است، تصریح کرد: اجرای این مصوبه باید به آینده موکول می‌شده است.

وی با بیان اینکه مباحث درمانی به عنوان حیاتی‌ترین موضوع جامعه ایثار‌گری تلقی می‌شود، اضافه کرد: در حال حاضر دستگاه‌های اجرایی با مباحث درمانی و ضرورت این موضوع برای جامعه ایثار‌گران آشنایی ندارند اما با این وجود تمام مسئولان باید با اقدامات لازم نسبت به اجرای کامل این مصوبه اقدام کنند.

دافعیان با اشاره به اینکه تقسیم شدن هزینه‌های درمانی ایثار‌گران شاغل و غیر‌شاغل باید در آینده و با یک برنامه‌ریزی مناسب‌تر اجرا می‌شده است، تاکید کرد: اما در حال حاضر این مصوبه از ابتدای امسال تاکنون اجرایی شده است و تمام دستگاه‌های اجرایی باید به این وظیفه قانونی خود عمل کنند.

انتهای پیام/63001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول