اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس:

قول مساعد احمدی‌نژاد برای سفر به قم/ پیگیر انتقال حقیقی صبا به قم هستیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: طی صحبت‌هایی که با آقای احمدی‌نژاد داشتیم وی قول مساعد برای سفر به قم داده اما تاریخ دقیق این سفر تنها توسط دفتر ریاست جمهوری اعلام می‌شود.

قول مساعد احمدی‌نژاد برای سفر به قم/ پیگیر انتقال حقیقی صبا به قم هستیم

احمد امیرآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی اظهار کرد: بیشتر مراجعه‌کنندگان به دفاتر نمایندگان همین مشکل را دارند اما باید توجه داشت که حل این معضل نیازمند عزم و اراده‌ای ملی است زیرا دولت‌های زیادی درگیر این مشکل هستند ضمن اینکه ایجاد رشته‌های دانشگاهی نیز باید با بازار کار هماهنگ باشد.

وی افزود: در ارتباط با حل مشکل بیکاری باید وفاق ملی وجود داشته باشد به این ترتیب که طرحی جامع از سوی دولت به مجلس ارائه شده و تناسب‌های منطقی میان رشته‌های دانشگاهی و بازار کار در آن لحاظ شود.

امیرآبادی توقف مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: نظر بر این بود که اجرای مرحله دوم این طرح، مسائل روانی منفی خواهد داشت به همین دلیل توقف آن در دستور کار نمایندگان قرار گرفت و تأثیر آن بر معیشت مردم نیز از همین سنخ است.

تیم صبا به طور واقعی به قم منتقل شود

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در خصوص انتقال تیم فوتبال صبا به قم بیان داشت: استقرار این تیم در قم اهمیت زیادی دارد به همین دلیل به عنوان نماینده مجلس آنچه تاکنون توسط این باشگاه انجام گرفته مورد تایید نیست بنابراین امیدواریم با همکاری مسئولان به تدریج تیم صبا به طور کامل به قم منتقل شود و تمرینات صبا نیز در همین شهر انجام گیرد زیرا در حال حاضر هیچ ارتباطی میان هواداران و بازیکنان تیم وجود ندارد.

40 هزار میلیارد تومان از معوقات دولتی در اختیار 200 نفر است

امیرآبادی با اشاره به سئوال نمایندگان مجلس از وزیر ورزش مبنی بر چگونگی تأمین هزینه‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: یکی دیگر از سئوالات نمایندگان از وزیر اقتصاد در ارتباط با دلیل عدم پرداخت معوقات 80 هزار میلیارد تومانی دولت بود که نیمی از آن تنها در اختیار 200 نفر است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با انتقال دانشجویان به دانشگاه‌های تهران بیان داشت: در بحث دانشگاه آزاد در ابتدای مجلس نهم طی مذاکراتی که با آقای دانشجو صورت گرفت مشکلات تا حدودی حل شده و این دانشگاه بحث انتقالی را به خوبی انجام می‌دهد اما در دانشگاه‌های دولتی محدودیت‌هایی وجود دارد به همین دلیل کارگروه آموزش عالی مجلس در حال مطالعه بر روی این مسئله است.

قول مساعد احمدی‌نژاد برای سفر به قم

وی با اشاره به عدم انجام سفر چهارم رئیس جمهور به قم افزود: طی صحبت‌هایی که با آقای احمدی‌نژاد داشتیم وی قول مساعد برای انجام این سفر داده است اما تاریخ دقیق آن تنها توسط دفتر ریاست جمهوری اعلام می‌شود و نمایندگان نیز پیگیر ماجرا هستند.

امیرآبادی بعد نظارتی نمایندگان مجلس را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: تاکنون 43 مورد تذکر به وزرا و رئیس جمهور داده‌ام و موضوعات کلی را در این تذکرات لحاظ کرده‌ام.

انتهای پیام/78004/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول