اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قزوین:

دانشجویان افسران جبهه فرهنگی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت قزوین گفت: دانشجویان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افسران مقابله با جنگ نرم دشمن هستند.

دانشجویان افسران جبهه فرهنگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام عبد‌الکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین با اشاره به برگزاری باشکوه ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: ملت شیعه و وفادار ایران اسلام هر سال در ایام سوگواری ابا‌عبدالله الحسین‌(ع) و یاران با وفایش اوج عشق، محبت و ارادت خویش را نسبت به ساحت ائمه‌ اطهار نشان‌ داده و با آرمان‌های دین تجدید بیعت می‌کنند.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به حضور و اجتماع گسترده مردم قزوین در روز تاسوعای حسینی افزود: مردم قدر‌شناس و ارادتمند قزوین با این حضور خویش حماسه‌ای بزرگ را رقم زده و اوج علاقه و اشتیاق خویش را به خاندان عصمت و طهارت به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس، بیان کرد: مجلس شورای اسلامی در واقعیت کلمه در نظام اسلامی جایگاه بسیار ویژه و ممتازی را داراست که مسیر قانون‌گذاری در این مجمع نیز باید در راستای برطرف کردن مشکلات ملت باشد.

امام جمعه موقت قزوین افزود: نمایندگان مجلس باید در راستای برنامه‌ریزی برای تدوین قوانین صحیح و جامع تلاش کرده تا این قوانین وضع‌شده، بتواند راهگشای ملت و کشور برابر تنگناها و همچنین فشار‌ها باشد.

عابدینی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی نمادی از عزت و سندی بر افتخار ملت است، تصریح کرد: نمایندگان خانه ملت باید با کوشش و تلاش برای حفظ جایگاه استکبار ستیزی این خانه همت کرده و با وضع قوانین و مقررات کارآمد مشکلاتی مانند بیکاری در جوانان را حل کنند.

وی با اشاره به 16 آذرماه روز دانشجو اضافه کرد: دانشجویان بصیر و آگاه کشور در سال‌های حکومت پهلوی به میدان آمده و با تقدیم سه شهید راه مسیر را برای قیام مردم و استقلال و پیروزی هموار کردند.

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: دانشجویان امروز افسران جنگ نرم بوده و باید با جهاد شبانه‌روزی در بخش‌های مختلف علمی کشور، برای توسعه نظام اسلامی گام‌های اساسی بردارند.

عابدینی با بیان اینکه ملت‌های جهانی در نبرد هشت روزه میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی اوج اقتدار و ایستادگی مردم غزه را مشاهده کردند، اضافه کرد: در این نبرد هشت روزه این اصل مهم به همه اثبات شد که ایمان و توکل مستمر می‌تواند ملت‌ها را برای ظلم و ستم مستکبران استوار ساخته و در نهایت امر نیز به پیروزی غرور آفرین ختم شود.

وی با بیان اینکه شلیک موشک از سوی غزه به سمت مراکز مهم صهیونیست‌نشین در روز‌های جنگ هشت روزه موجب ایجاد رعب و وحشت میان ‌صهیونیست‌ها شد و سیلی محکی را به گوش آنان نواخت، متذکر شد: استعفای وزیر جنگ این رژیم جعلی از پیامد‌های مهم جنگ هشت روزه بود که اوج تحقیر برای رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش است.

امام جمعه موقت قزوین با گرامیداشت یاد آیت‌الله شهید مدرس اذعان داشت: شهید مدرس با صراحت لهجه، بصیرت دینی و شجاعت تمام عیار زندگی خویش را در راه اسلام قرار داد که امروز این عالم بزرگوار الگویی برای یک نماینده اسلامی است.

انتهای پیام/2667/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول