اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در کرمانشاه

همایش دانشجویان عاشورایی برگزار شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز با حضور دانشجویان استان کرمانشاه همایش دانشجویان عاشورایی در مجتمع فرهنگی هنری انتظار برگزار شد.

همایش دانشجویان عاشورایی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه‌، همایش دانشجویان عاشورایی به همت سازمان بسیج دانشجویی استان و با مشارکت بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد کرمانشاه به مناسبت دوم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج دانشجویی با حضور جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه‌های استان در مجتمع فرهنگی هنری انتظار برگزار شد.

در این مراسم محمد‌نظر عظیمی در جمع دانشجویان بسیجی سراسر استان کرمانشاه اظهار کرد: جوانان بسیجی این مرز و بوم در پیروزی انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس با الگو گرفتن از قیام امام‌حسین(ع) در کربلا توانستند کاری بزرگ انجام دهند و این هم به برکت قیام سیدالشهدا(ع) بود.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به ماندگاری قیام عاشورا در طول تاریخ‌، تصریح کرد: دلیل ماندگاری نهضت حسینی احیای ارزش‌ها بود، دفاع امام‌حسین(ع) از اصل اسلام بود.

وی در ادامه با اشاره به دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری در چند روز اخیر، خاطرنشان کرد: ما باید در عمل خلوص داشته و این خلوص داشتن را از خود شروع کنیم و در این عرصه به دیگران نیز کمک کنیم.

عظیمی با بیان اینکه در زمان جنگ جوانان وطن منیت را کنار گذاشته بودند، افزود: به برکت همین روحیه بسیجیان همواره در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری وارد شده منشأ اثرات خیری برای کشور شده‌اند.

گفتنی است‌؛ در این مراسم از بسیجیان و عاشورا‌پژوهان تجلیل شد و در این همایش رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد کرمانشاه، و دکتر محمد‌حسین شمسایی به ارائه سخنرانی پرداختند.

انتهای پیام/2700/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول