اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان:

دانشجویان شاهد و ایثارگر الگوی علمی و اخلاقی باشند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه تمام رفتار و گفتار دانشجویان جدیدالورود ایثارگر و خانواده شهید زیر ذره‌بین است، گفت: این دانشجویان علاوه بر مباحث علمی باید به لحاظ اخلاقی و اقتصادی نیز ممتاز باشند.

دانشجویان شاهد و ایثارگر الگوی علمی و اخلاقی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان صفی آریان در همایش دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: خانواده‌های شما دانشجویان که جزو خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران هستید انتظار دارند تا در عرصه علم و اخلاق همانند ستاره در جامعه بدرخشید.

وی با بیان اینکه راه برای تغییر رشته دانشجویان باز است، افزود: اگر دانشجویی در انتخاب رشته خود اشتباه کرده باشد می‌تواند برای تغییر رشته اقدام کند چه بسا در رشته‌ای دیگر موفقیت حاصل شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان تحریم‌های شدید غرب علیه کشور را یادآور شد و گفت: مردم با وجود همه مشکلات موقعیت‌شناس و قدردان رهبری بوده و در این راه نیز با موفقیت از امتحانات بیرون خواهند آمد.

وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان کسانی که ادعا می‌کنیم یار انقلاب هستیم باید در بحث اقتصاد مقاومتی پیش قدم باشیم تا بتوانیم بحث مورد نظر رهبری را در جامعه تسری بخشیم.

دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز آشنایی دانشجویان با اساتید و مسئولان دانشگاه، آشنایی با مقررات آموزشی و معارفه دانشجویان را از جمله اهداف این همایش بیان کرد.

رسول یوسفی با اشاره به تشکیل ستاد شاهد و ایثارگر در سال 72 در همدان تصریح کرد: خدمت‌رسانی به کارمندان جانباز و ایثارگر و ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی به دانشجویان دو رسالت مهم این ستاد است.

وی تعداد کارمند جانباز و ایثارگر مشغول در دانشگاه‌های علوم پزشکی استان را 700 نفر بیان کرد و اظهار داشت: 220 دانشجوی خانواده شهید، ایثارگر و جانباز در رشته‌های پزشکی، دندان پزشکی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه‌ای مشغول به تحصیل هستند.

دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزاری اردوهای علمی، مسابقات ورزشی، هنری، قرآنی و برنامه‌های مذهبی را از دیگر برنامه‌های این ستاد عنوان کرد.

در پایان این مراسم از 5 دانشجوی ممتاز علمی و ورزشی تجلیل شد.

انتهای پیام/2499/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول