اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهزیستی بوشهر خبر داد

پرداخت هزینه‌های دانشجویان معلول تا پایان سال

خبرگزاری فارس: معاون توانبخشی بهزیستی استان بوشهرگفت: تا پایان سال جاری تمام هزینه‌های دانشجویان معلول در سطح استان بوشهر پرداخت خواهد شد.

پرداخت هزینه‌های دانشجویان معلول تا پایان سال

مسعود ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی گفت: خدماتی که ما بابت مستمری به افراد می‌دهیم، شاید کم‌تر از نیمی از این جمعیت هستند.

معاون توانبخشی بهزیستی استان بوشهر افزود: در سال 1391 تدابیری دیده‌ایم تا بتوانیم از منابع داخلی استان کمک‌های بیشتری به گروه‌های هدف انجام بدهیم.

وی یادآور شد: هزینه درمانی معلولین تا سال گذشته را به صورت بیمه مکمل توسط شرکت بیمه پرداخت می‌کردیم که در سال جاری تصمیم گرفته‌ایم وجه معلولین به عنوان هزینه‌های درمانی را مستقیم پرداخت کنیم.

ابراهیمی به اعتبارات سفر مقام معظم رهبری در سال جاری به عسلویه استان بوشهر اشاره کرد و افزود: این اعتبارات برای خرید وسایل توانبخشی برای بی‌نیاز شدن معلولین جسمی، حرکتی، ناشنوایان، نابینایان و ضایعات نخاعی اختصاص یافته که سازمان رفاه مکلف به پرداخت آن شده است و موفقت‌نامه آن در استانداری صورت گرفته است، در سه ماهه سوم عملی خواهد شد.

ابراهیمی اعتبارات اختصاص یافته در سفر مقام معظم رهبری به عسلویه استان بوشهر در سال جاری را بالغ بر 300 میلیون تومان عنوان کرد.

وی به خدمات دانشجویی در بخش توانبخشی اشاره و خاطرنشان کرد: تاکنون تمام هزینه‌های بیش از 200 دانشجوی معلول دانشگاه‌های آزاد اسلامی در سطح استان را پرداخت کرده‌ایم و تا پایان سال جاری تمام هزینه‌های دانشجویان معلول در سطح استان بوشهر پرداخت خواهد شد.

معاون توانبخشی بهزیستی استان بوشهر به اعتبارات سفر سوم رئیس جمهور به استان بوشهر اشاره کرد و افزود: برای فضای فرهنگی ورزشی بهزیستی استان بوشهر 4 میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شده که در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از هزار و 100 دانش‌آموز و بیش از 200 دانشجوی معلول تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر قرار دارند.

ابراهیمی یادآور شد: پیش‌بینی ما برای مناسب‌سازی در ادارات بیش از 50 درصد بود، اما در آخرین جلسه‌ای که با حضور استاندار بوشهر تشکیل شد، بیش از 30 درصد مناسب‌سازی در سطح ادارات استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: در تمام بانک‌های مرکز شهر بوشهر و بیش از 50 درصد مراکز درمانی و مراکز خرید این کار صورت گرفته و پارک‌ها نیز برای معلولین توسط شهرداری بوشهر مناسب‌سازی شده است.

انتهای پیام/66001/ب/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول