اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قزوین صورت گرفت

اعزام دانشجویان بسیجی به اردوهای جهادی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: امروز دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با هدف ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در قالب اردوهای تداوم جهادی به مناطق محروم قزوین اعزام می‌شوند.

اعزام دانشجویان بسیجی به اردوهای جهادی

سید علیرضا جلیلی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: 18 نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با هدف ارایه خدمات بهداشتی و درمانی در قالب اردوهای تداوم جهادی به مناطق محروم قزوین اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه اردوهای تداوم جهادی به مدت یک روز برگزار می‌شود، بیان کرد: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین امروز صبح در قالب این اردوها به بخش طارم‌سفلی و روستاهای تابع آن اعزام شدند.

مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین خاطرنشان کرد: 18 نفر از دانشجویان بسیجی اعم از خواهران و برادران از دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در رشته‌های درمانی، مامایی، پزشکی، دندان‌پزشکی و بهداشت با هدف ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم اعزام شدند.

جلیلی‌نسب عنوان کرد: شش نفر از دانشجویان مامایی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین به بخش طارم‌سفلی اعزام شدند تا این خدمات را به صورت رایگان به بانوان این بخش ارایه دهند.

مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اضافه کرد: همچنین دانشجویان بهداشت محیط این دانشگاه مسایل محیطی از جمله آب، خانه و غسالخانه بخش طارم‌سفلی و روستاهای تابع آن را بررسی می‌کنند تا در صورت مشاهده مشکلات بهداشتی، اقدامات لازم را برای رفع آن انجام دهند.

این مسئول ادامه داد: دانشجویان بسیجی دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین خدمات ترمیم، کشیدن، پر کردن و جرم‌گیری دندان را به مردم بخش طارم سفلی و روستاهای تابع آن ارایه خواهند داد.

جلیلی‌نسب خاطرنشان کرد: دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در گروه‌های سه نفره کمک‌های اولیه در مواقع حوادث ناشی از سیل‌زدگی و زلزله را به مردم روستاهای منطقه طارم‌سفلی آموزش می‌دهند.

مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین ابراز کرد: گروه فرهنگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین فعالیت‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ عاشورا نیز در بخش طارم‌سفلی و روستاهای تابع آن انجام می‌دهند تا مردم بیشتر با این فرهنگ آشنا شوند.

مسئول بسیج دانشگاه علوم پزشکی یادآور شد: خدمات دارویی، بهداشتی و درمانی به مردم مناطق محروم قزوین به صورت رایگان ارایه می‌شود.

انتهای پیام/77009/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول