اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه و حوزه:

روزانه 76 هزار مقاله علمی در آمریکا وارد اینترنت می‌شود / برخی اساتید ما سال‌ها یک جزوه را تدریس می‌کنند

خبرگزاری فارس: کارشناس مسائل سیاسی از تبریز گفت: در حالی که روزانه 76 هزار مقاله علمی در آمریکا وارد اینترنت می‌شود، در کشور ما برخی از اساتید دانشگاه در طی چند سال تدریس خود فقط از روی یک جزوه تدریس می‌کنند.

روزانه 76 هزار مقاله علمی در آمریکا وارد اینترنت می‌شود / برخی اساتید ما سال‌ها یک جزوه را تدریس می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام مجتبی نظری پیش از ظهر امروز در سلسله همایش‌های جنگ نرم، فضای مجازی، بصیرت عاشورایی که با حضور جمعی از دانش‌آموزان دختر و پسر مقاطع دبیرستان شهرستان بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: در هر دوره‌ای از اسلام عده‌ای به حمایت از قرآن صامت و قرآن ناطق پرچمی را علم کرده‌اند.

وی ادامه داد: امام حسین(ع) با دادن قطره قطره خون خود و یارانش این پرچم را حفظ کرد و ما باید در این دوره از این پرچم و علم حفاظت کنیم چرا که این یک ماموریت برای نسل حاضر به شمار می‌رود.

کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه و حوزه با اشاره به جنگ نرم دشمن افزود: روزانه 76 هزار مقاله علمی در آمریکا وارد اینترنت می‌شود که این خود سرعت پیشرفت علم را نشان می‌دهد و این در حالی است که برخی از اساتید دانشگاه در کشور ما در طی چندین سال تدریس خود فقط از روی یک جزوه تدریس می‌کنند.

نظری تصریح کرد: نمی‌توان با چنین شرایطی با جنگ نرم دشمنان نظام برخورد کرد و جوانان را از افتادن در دام تهاجم فرهنگی حفظ کرد.

وی با اشاره به اینکه نوع تهاجم دشمنان نظام و اسلام در مقایسه با سال‌های گذشته متفاوت شده است گفت: در حال حاضر دشمنان نظام با ورود مانکن‌های جنسی، انواع آدامس‌های آغشته به مواد مخدر، ادکلن‌های 80 درصد مرفین به جنگ جوانان ما آمده‌اند که ما در بسیاری ار مواقع از این تهدید‌ها غافل مانده‌ایم.

کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه و حوزه با اشاره به ورود عروسک باربی در 15 سال گذشته به کشور ادامه داد: در آن زمان گمان نمی‌رفت که با ورود این عروسک چه بلایی بر سر بچه‌های ما می‌آید و این در حالی است که اکنون دشمنان نظام بعد از جذب کودکان به این عروسک به مرور با ورود عروسکی از جنس مذکر در صدد خدشه وارد کردن به روابط دختر و پسر هستند.

نظری افزود: حتی در برخی از موارد قشر تحصیل کرده ما نیز از این تهاجمات مصون نمی‌ماند در حالی که ممکن است خود این افراد نیز متوجه حضور دشمنان نیز نباشند که این همان جنگ نرم به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: ما وظیفه داریم تا زمان ظهور امام زمان(ع) علم غدیر را حفظ کنیم و سنگر حمایت از اسلام را رها نکنیم تا آن علم را به دست صاحبش برسانیم.

کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه و حوزه تصریح کرد: مقابله با جنگ نرم دشمن وظیفه همه ماست که باید در این راستا تلاش کنیم.

انتهای پیام/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول