اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد:

پروژه بیمارستان 320 تختخوابی مشهد‌ ‌50 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد‌

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: در حال حاضر اعتبار لازم ‌برای اجرای پروژه بیمارستان 320 تختخوابی ‌هاشمی‌نژاد ‌حدود 50 میلیارد تومان ارزیابی می‌شود.

پروژه بیمارستان 320 تختخوابی مشهد‌ ‌50 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمدرضا لشگری عصر امروز در بازدید مجمع نمایندگان مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی از مراکز بهداشتی حاشیه شهر مشهد، ضمن بازدید از بیمارستان هاشمی‌نژاد مشهد اظهار کرد: بزرگ‌ترین مشکلی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم مسئله کارتن‌خواب‌هاست و تمام افراد با مشاهده فردی که در مقابل در خانه خود افتاده با شماره 115 تماس می‌گیرند و با اعزام اورژانس به محل متوجه می‌شویم این موضوع به ما ربطی ندارد.

رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد خاطر نشان کرد: هنگامی‌که با فرد کارتن‌خواب مواجه می‌شویم با این تصور که فرد در راه مانده است مددکار با او صحبت می‌کند و سپس به مراکز مربوطه ارجاع داده می‌شود.

لشگری افزود: در شش ماه گذشته، 300 کارتن‌خواب وارد بیمارستان شدند که در شش ماهه آینده احتمال دو برابر شدن آن نیز وجود دارد که این امر سبب افزایش هزینه‌های بیمارستان می‌شود.

وی ادامه داد: ‌‌این در صورتی است که ‌متاسفانه برای بیمارستان حتی یک ریال هم از خیرین پول دریافت نکرده‌ایم.

وی با اشاره به امکانات بیمارستان هاشمی‌نژاد مشهد گفت: مرکز طب اورژانس، 16 تخت در آی‌سی‌یو کودکان، استفاده از ظرفیت بیش از صددرصد بیمارستان، خدمات‌دهی به اتباع خارجی مانند عراق و افغانستان، وجود 170 تخت در سازمان مرکزی‌، انجام دیالیز،‌ جراحی‌های داخلی و مرکز قلب از امکانات بیمارستان هاشمی‌نژاد است.

رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد تاکید کرد: با توجه به اینکه بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد در منطقه فقیرنشین وجود دارد، اما بهترین سی‌تی‌اسکن که حدود یک میلیارد تومان هزینه آن بوده را دارد و بهترین خدمات را به مردم ارائه می‌دهد.

لشگری اظهار کرد: بیمارستان در حال حاضر با 320 تخت فعال و 785 پرسنل پرستار، پزشک و کادر اداری فعال است که از این تعداد 100 ‌پزشک متخصص عمومی علاوه بر درمان بیماران عمومی 60 درصد از بیماران سوانح خراسان رضوی را زیرپوشش خدمات درمانی قرار می‌دهند.

وی یادآور شد: در بیمارستان هاشمی‌نژاد در سه ماهه اول سال‌ 91، بیش از 4 هزار و 600 عمل جراحی انجام شده که تعداد بالای عمل‎های جراحی نشان‌ می‌دهد ایجاد یک فضای وسیع‌تر برای بیمارستان ضرورت دارد.

رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد خاطر نشان کرد: متخصصان در رشته‌های زنان، ارتوپدی، جراحی و جراحی عروق در بخش اورژانس بیمارستان به بیماران خدمات ارائه می‌دهند.

لشگری در ارتباط با پروژه بیمارستان 320 تختخوابی در مکان فعلی بیمارستان هاشمی‌نژاد اظهار کرد: این پروژه ملی با پیمانکاران ‌سازمان مسکن و شهرسازی در حال انجام است که ‌این سازمان باید ‌کار را با توجه به تجارب فراوان با سرعت بیشتری انجام دهد.

وی ‌اعتبار لازم‌ برای اجرای پروژه را در حدود 50 میلیارد تومان ارزیابی کرد.

انتهای پیام/ق/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول