اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

پیگیری مستمر برای تخصیص اعتبارات بیمارستان بزرگ یاسوج داریم

خبرگزاری فارس: نماینده بویراحمد و دنا در مجلس گفت: پیگیری مستمر از طریق مذاکره با مسئولان راه و شهرسازی و رایزنی با شخص وزیر برای تخصیص اعتبارات بیمارستان بزرگ یاسوج داریم.

پیگیری مستمر برای تخصیص اعتبارات بیمارستان بزرگ یاسوج داریم

غلام‌محمد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در پاسخ به سئوالی مبنی بر مشکلات حوزه سلامت و فرسوده بودن ساختمان‌ها و تعداد تخت‌های موجود در بیمارستان‌های مرکز استان گفت: اقدامات مضاعفی جهت کاهش مشکلات پیش رو صورت گرفته و مسئولان نیز تلاش دارند از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را داشته باشند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به روند اجرای بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج اشاره و عنوان کرد:‌ این بیمارستان جزو پروژه‌های مهر ماندگار است و تلاش بر این بود تا در موعود زمانی بسیار نزدیکی به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: در آخرین پیگیری‌های صورت گرفته که در هفته گذشته با وزیر راه و شهرسازی جهت پیشرفت در روند اجرایی این بیمارستان داشتیم خواستار تخصیص اعتبارات بیمارستان شدیم که امیدواریم با اعتبارات مصوب شده در آینده نزدیک آن را تخصیص دهند.

زارعی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود در بودجه 91 و تحریم‌های کنونی، بودجه با توقفی مواجه بوده که با توکل بر خدا، توجه به فرامین رهبری و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در آینده‌ای نزدیک از این معضل رها خواهیم شد.

این مسئول در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر میزان رضایتمندی از روند اجرایی بیمارستان یاسوج گفت: روند اجرایی این پروژه به میزان اعتبارات تامین و تخصیص داده شده در زمان مشخص برمی گردد که با وجود این امر رضایت‌بخش نبوده است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: با همکاری مسئولان علوم پزشکی باید تجهیزات بیمارستان در تراز تجهیزات بسیار خوب قرار گیرد که توجه به این امر همت مسئولین امر را می‌طلبد.

وی به افتتاح بیمارستان بوشهر اشاره کرد و متذکر شد: این بیمارستان با مقیاس و ویژگی بیمارستان یاسوج بوده که با تخصیص اعتبارات در افقی شاهد بهره‌برداری از این بیمارستان هستیم.

این مسئول خاطرنشان کرد:‌ مسئولان اجرایی و متولیان امر باید جهت ارتقاء سطح بهداشت و درمان تلاش و همت مضاعفی داشته باشند تا از میزان مشکلات و بیماری‌ها در سطح استان کاسته شود.

انتهای پیام/2571/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول