اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از نظر اشغال تخت بیمارستانی

بیمارستان تأمین اجتماعی تاکستان رتبه نخست کشور را داراست

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان گفت: بیمارستان تأمین اجتماعی تاکستان رتبه نخست کشور را از نظر اشغال تخت بیمارستانی داراست.

بیمارستان تأمین اجتماعی تاکستان رتبه نخست کشور را داراست

حبیب‌الله بهتویی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به اینکه بیمارستان بزرگ تأمین اجتماعی شهر تاکستان جزو بیمارستان‌های قدیمی و مورد رضایت شهروندان است، اظهار کرد: این بیمارستان از نظر اشغال تخت توسط بیمار در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی در کشور رتبه نخست را دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان با تقدیر از زحمات کارکنان، مسئولان و پرستاران بیمارستان تأمین اجتماعی به پاس تلاش‌ برای ارائه خدمات مطلوب به مراجعان و بیماران افزود: این بیمارستان تاکنون تقریبا تمام ارجاع‌های شبکه بهداشت این شهرستان را مورد پذیرش قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه شهر تاکستان با دغدغه‌های زیادی در حوزه بهداشت دست‌ و پنجه نرم می‌کند، تصریح کرد: رها‌سازی فاضلاب‌های خانگی در سطح معابر، عدم دفن صحیح زباله و نیز پسماند‌ها و بحث نخاله‌های ساختمانی که فضای شهری و فضای آن را زشت می‌کند، نگهداری دام و احشام، و فضولات حیوانی، در بخش‌های تابعه شهرستان تاکستان از جمله دغدغه‌های بهداشتی است که امیدوار هستیم با تلاش شهرداران و نیز همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های خدمات‌رسان و عزم فرمانداری محترم این مشکلات برطرف شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان ادامه داد: در حال حاضر تمام اقدامات برای راه‌اندازی مجتمع میلاد در شهرستان به انجام رسیده است.

بهتویی بیان کرد: هر 3 ماه یک‌بار در قالب وظایف نظارتی بازدید‌ها و بازرسی‌های مستمری از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و لبنیاتی توسط بازرسان بهداشت مواد غذایی صورت‌ می‌گیرد که نخست با تذکر، راهنمایی و ارشاد و در مرحله بعد با ارائه بزرگ اخطار کتبی سعی می‌کنیم مواد غذایی سالم و بهداشتی را به دست عموم مردم برسانیم.

وی با قدردانی و تشکر از فرماندار و نهاد‌های قضایی و انتظامی در حمایت از وظایف نظارتی و قانونی حوزه سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان افزود: پنج پایگاه بهداشتی هم‌اکنون در شهر تاکستان فعال بوده و دو باب از پایگاه‌های ذکر شده توسط خیرین راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسیده است که این پایگاه‌ها در مناسبت‌های مختلف، میعاد‌گاه‌های نماز جمعه و نیز در هفته بسیج با استقرار در محل‌های تعیین شده به خون‌گیری و نیز ویزیت رایگان شهروندان می‌پردازند.

انتهای پیام/77005/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول