اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ریگان و بم در مجلس خبر داد

احداث جاده ریگان به جاسک / ساخت بیمارستان در ریگان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده محمدآباد ریگان به جاسک با اختصاص اعتبار از اعتبارات نفت به زودی آغاز می‌شود.

احداث جاده ریگان به جاسک / ساخت بیمارستان در ریگان

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی امروز در حاشیه سفر به شهرستان ریگان در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: اقدامات خوبی برای توسعه چهار شهرستان شرقی استان کرمان صورت گرفته است.

وی افزود: پیگیری آسفالت معابر و خیابان‌های این شهرستان‌ها در دستور کار است و آسفالت کوچه‌های شهر بم با اعتبار خوبی انجام می‌شود.

غضنفرآبادی بیان داشت:‌ با توجه به اینکه بخشی از اعتبارات کاهش یافته به طبع آن تعدادی از پروژه‌ها را در سه شهرستان جدیدالتاسیس ریگان، فهرج و نرماشیر با مشکل مواجه کرده است که باید اعتبار لازم برای ادامه روند این طرح‌ها اختصاص یابد.

وی عنوان کرد:‌ به زودی جاده محمدآباد ریگان به جاسک با اختصاص اعتبار از طریق اعتبارات نفت آغاز می‌شود و این جاده به طول 70 کیلومتر در شهرستان ریگان است و مردم بیش از 30 روستای ریگان از مزایای این طرح بهره‌مند می‌شوند.

غضنفرآبادی همچنین از ساخت بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان ریگان به عنوان یکی از مصوبات سفر رئیس‌جمهوری کرمان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر پزشکان خوبی در شهرستان ریگان حضور دارند که کاردرمانی بیماران را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/80014/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول