اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مسئولان مطرح شد

انتقاد نماینده مجلس از تاخیر در راه‌اندازی بیمارستان عسلویه

خبرگزاری فارس: نماینده کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تاخیر در راه‌اندازی بیمارستان عسلویه گفت: عملی نشدن وعده مسئولان اعتماد مردم را از بین می‌برد.

انتقاد نماینده مجلس از تاخیر در راه‌اندازی بیمارستان عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام موسی احمدی بعد از ظهر امروز در نشست کارگروه تخصصی بهداشت و درمان استان بوشهر در بندر عسلویه اظهار داشت: توجه به بهداشت و درمان امری لازم و ضروری است و همه مسئولان باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی افزود: در عسلویه با توجه به آلایندگی‌های زیست‌محیطی ناشی از نفت و گاز باید بیش از پیش برای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی اهتمام ورزیم.

نماینده کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاخیر چندباره در تکمیل بیمارستان عسلویه خاطرنشان کرد: تاکنون چند بار مسئولان نسبت به راه‌اندازی و افتتاح این بیمارستان قول داده‌اند و هیچ کدام عملی نشده و این امر اعتماد مردم را از بین برده است.

احمدی تصریح کرد: بر اساس مدارک موجود، عملیات اجرایی بیمارستان 32 تخت‌خوابی عسلویه از سال 84 از سوی سازمان تامین اجتماعی آغاز شده و با گذشت هفت سال هنوز از راه‌اندازی آن خبری نیست.

وی اضافه کرد: با توجه به نیازهای عمده درمانی مردم این بخش و وعده‌های ادامه‌دار مسئولان برای افتتاح این بیمارستان، اما تاکنون عزم جدی برای تکمیل و بهره‌برداری از این مرکز مشاهده نشده است.

نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هم‌اکنون این بیمارستان 93 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مقرر شده که سازمان تامین اجتماعی تا 45 روز آینده برق‌رسانی این بیمارستان را به پایان برساند.

احمدی اذعان داشت: مردم عسلویه در معرض بیماری‌های زیادی قرار دارند و احداث مرکز درمانی پیشرفته و بیمارستان مجهز کمترین حق مردم منطقه است و مسئولان باید به وعده خود عمل کنند.

انتهای پیام/2451/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول