اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود مطرح کرد

تدارک قوی دشمن در صحنه‌ جنگ نرم / غربی‏ها فرهنگ ایرانی را نشانه رفته‏اند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به تدارک قوی دشمن در صحنه‌ جنگ نرم گفت: غربی‏ها، فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی را نشانه رفته‏اند.

تدارک قوی دشمن در صحنه‌ جنگ نرم / غربی‏ها فرهنگ ایرانی را نشانه رفته‏اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری در گردهمایی بسیجیان «عاشقان ولایت» که در مسجدالنبی شاهرود برگزار شد، بیان کرد: دشمن فرهنگ ما را نشانه گرفته و در تلاش است تا از راه فرهنگی به نظام اسلامی ضربه وارد کند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود اظهار داشت: دشمنان ما امروز فقط در تلاش هستند تا با جنگ نرم، نظام اسلامی و مسلمانان را از حرکت بیندازند و حرکت رو به رشد مردم ما را متوقف کنند.

مطهری افزود: انقلاب اسلامی ایران از بسیاری جهات شبیه انقلاب امام حسین(ع) است و باید این مفاهیم بازخوانی و برای نسل جوان جامعه تبیین شود.

وی اظهار داشت: امام حسین(ع) در تشریح قیام خود، احیای اسلام و احکام آن را ذکر کردند و مورد توجه قرار دادند و امام راحل نیز همین موارد را برای انقلاب اسلامی بیان و تاکید کردند که قیام ما در امتداد قیام امام حسین(ع) و در راستای زنده کردن اسلام و احکام آن است.

مطهری افزود: امام حسین(ع) علیه طاغوت زمان خویش خروج کرد و در این راه هیچ ترس و واهمه‌ای برای کشته شدن نداشت.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: سیدالشهدا(ع) در این راه خود و اهل بیت(ع) و یارانش را فدا کرد و در انقلاب ما نیز همین اتفاق رخ داد و حکومت شاهنشاهی که 2500 سال قدمت داشت، سرنگون شد و بسیاری در این را جان خود را فدا کردند.

مطهری با بیان اینکه انقلاب اسلامی از قیام اباعبدالله الحسن(ع) برگرفته است، گفت: انقلاب اسلامی در امتداد حرکت عاشوراست و این حرکت تا ظهور امام زمان(عج) ادامه دارد و با تشکیل تمدن بزرگ جهانی اسلام ثمره‌ خون امام حسین(ع) بروز و ظهور می‌کند.

وی اظهار داشت: دشمنان از صدر اسلام تاکنون در تلاش هستند تا اسلام و مسلمانان را منزوی کنند و آن را از میان بردارند؛ اما تاکنون تلاش آنان بی‏نتیجه مانده است.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود اضافه کرد: دشمنان اسلام هر چه می‌کشند، باز خون‌های ریخته شده در دل و جان هزاران نفر دیگر موج می‌گیرد و تداوم می‌یابد.

مطهری با اشاره به پیروزی‌های اسلام برابر صهیونیسم در جنگ غزه گفت: این نصرت و امداد الهی است که جماعتی اندک را بر لشکری مجهز و مقتدر پیروز می‌کند و این وعده قرآن است که جماعتی کم مقابل لشکری عظیم پیروز است؛ چون خدا با آنهاست.

وی بیان داشت: دشمن امروز با تدارک قوی در صحنه‌ جنگ نرم به مقابله با اسلام برخاسته است و باید هوشیار و مراقب توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان باشیم؛ چرا که لحظه‌ای غفلت باعث سوء استفاده آنها می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه ما امروز بیش از گذشته به هوشیاری و بصیرت نیاز داریم، تاکید کرد: بسیجیان باید به سلاح بصیرت و هوشیاری دینی مجهز شوند و با افزایش این دو عنصر در خود و جامعه برابر حملات دشمنان سدی مستحکم ایجاد کنند و غربی‏ها را مانند گذشته مأیوس و ناامید سازند.

انتهای پیام/2249/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول