اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان غذا و دارو خبر داد

برنامه‌ ویژه‌ وزارت بهداشت برای تأمین دارو در ماه‌های آینده

خبرگزاری فارس: معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: همه تلاش ما در راستای تأمین داروهای مورد نیاز مردم به‌ویژه داروهای حساس برای بیماری‌های خاص، پیوندی‌ها، سرطانی‌ها و واکسن‌ها است.

برنامه‌ ویژه‌ وزارت بهداشت برای تأمین دارو در ماه‌های آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، احمد شیبانی در حاشیه گردهمایی بزرگ بسیج داروسازی که در بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: کشور ما در وضعیت تأمین و تهیه داروهای مورد نیاز مردم در هیچ دورانی با مشکل و محدودیت مواجه نبوده است.

وی افزود: اما در این مدت اخیر بحث تحریم‌ها ما را در این زمینه دچار مشکلاتی کرده که با تمهیدات و اقدامات در دستور کار درصدد مقابله با آن هستیم.

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: همه تلاش ما در راستای تأمین داروهای مورد نیاز مردم به‌ویژه داروهای حساس برای بیماری‌های خاص، پیوندی‌ها، سرطانی‌ها و واکسن‌ها است.

وی عنوان کرد: در این زمینه نیز پیش‌بینی‌هایی انجام داده‌ایم و برای تأمین داروها به‌ویژه در ماه‌های آینده برنامه‌ریزی‌های مشخصی را در نظر داریم.

شیبانی خطاب به مردم تصریح کرد: از مردم کشورمان انتظار داریم که در این راستا ما را همراهی کرده تا بهتر و بیشتر بتوانیم بر رفع کاستی و کمبودهای دارویی آنها فائق آییم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود فشار بین‌المللی و تحریم‌‌های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی، نظام دارویی کشور به عنوان بخش مهم نظام سلامت در زمینه تأمین داروهای مؤثر، مفید و دارای کیفیت با قیمت مناسب و قابل تحمل برای همه مردم کشورمان سربلند است.

انتهای پیام/ 72001/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول