اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت 10 تیم در قم

هرمزگان قهرمان پیکارهای دارت بیماران خاص کشور شد

خبرگزاری فارس: تیم هرمزگان به مقام قهرمانی پیکارهای دارت ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء قهرمانی کشور دست یافت.

هرمزگان قهرمان پیکارهای دارت بیماران خاص کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم یازدهمین دوره رقابت‌های دارت ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء قهرمانی کشور ویژه ورزشکاران تالاسمی ماژور سراسر کشور بعد از یک روز برگزاری به میزبانی هیئت ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم با قهرمانی تیم هرمزگان به پایان رسید.

در این دوره از رقابت‌ها نزدیک به 36 ورزشکار رشته دارت از 9 استان کشور در قالب 10 تیم در سالن مجموعه ورزشی شهید محمود رضائیان شهر مقدس قم در سه رده سنی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت این تیم هرمزگان بود که تیم قم مدافع عنوان قهرمانی سال گذشته را پشت سر گذاشت و بدین ترتیب موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

در این دوره از رقابت‌ها در رده‌بندی نهایی بخش تیمی، تیم دارت بیماران خاص و پیوند اعضاء استان هرمزگان با کسب 29 امتیاز موفق به کسب جایگاه نخست و عنوان قهرمانی یازدهمین دوره این رقابت‌ها شد.

همچنین در رده‌بندی نهایی بعد از تیم هرمزگان فاتح این رقابت‌ها، تیم «الف» قم با ترکیبی از چهار ورزشکار به 26 امتیاز دست یافت و بدین ترتیب بعد از قهرمانی سال 90 به مقام نایب قهرمانی سال 91 قناعت کرد.

این در حالی است که تیم دارت هیئت ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء استان اصفهان با کسب 24 امتیاز موفق به کسب جایگاه سوم این دوره از رقابت‌ها شد و در بین 10 تیم شرکت‌کننده، تیم دارت «ب» قم با 16 امتیاز در جایگاه چهارم ایستاد.

ورزشکاران شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات در تلاش برای کسب عناوین برتر سه رده سنی بخش انفرادی و همچنین پیکارهای بخش تیمی با قضاوت پنج داور در سالن شهید محمود رضائیان قم با یکدیگر به رقابت پرداختند اما در جریان برگزاری این رقابت‌ها خبری از حضور مسئولان فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضاء کشورمان نبود.

انتهای پیام/78002/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول