اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

حمایت خیرین موجب توسعه فعالیت‌های انجمن‌های بیماران خاص می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: حمایت خیرین از انجمن‌های بیماران خاص موجب توسعه فعالیت‌های این انجمن‌ها می‌شود.

حمایت خیرین موجب توسعه فعالیت‌های انجمن‌های بیماران خاص می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در جلسه انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان، اظهار کرد: انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان اقدامات مطلوبی را به منظور حمایت از بیماران در استان انجام داده است.

وی با بیان اینکه بیماران خاص به ویژه بیماران کلیوی نیازمند توجه جدی هستند، افزود: ضروری است اقدامات لازم برای حمایت از این بیماران صورت گیرد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه بسیاری از بیماران کلیوی از افراد پایین جامعه هستند، یادآور شد: بسیاری از بیماران از نظر اقتصادی در وضعیت نامطلوبی قرار دارند.

این مسئول با بیان اینکه مشکل تامین دارو از دیگر مشکلات این قشر محسوب می‌شود، افزود: ضروری است برای حل مشکلات این بیماران اقدامات لازم انجام شود.

رئوفی‌نژاد بر ضرورت تجمیع انجمن‌های بیماری‌های خاص در استان تاکید کرد و گفت: با تجمیع فعالیت‌های انجمن‌ها خدمات مطلوبی به مردم ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از نیازهای جدی جامعه در حوزه سلامت رسیدگی به بیماران خاص است، ادامه داد: در طول 33 سال گذشته شاهد فعالیت انجمن‌های مختلف حمایت از بیماران بوده‌ایم.

استاندار زنجان از فعالیت خیرین در این زمینه تقدیر کرد و یادآور شد: خیرین گام‌های مطلوبی در این زمینه برداشته‌اند.

این مسئول با بیان اینکه خیرین در حوزه‌های مختلف به نحو مطلوبی اقدامات لازم را انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: اقدامات خیرین ماندگار و اثرگذار در جامعه است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه حوزه سلامت نیازمند توجه جدی‌تر خیرین است، ابراز داشت: باید خیرین در این زمینه بیشتر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه انجمن‌های حمایت از بیماران خاص در استان زنجان فعالیت‌های مطلوبی دارند، افزود: این انجمن‌ها جایگاه مطلوبی در کشور دارند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه استان آمادگی خود را برای تجمیع خدمات انجمن‌ها اعلام می‌کند، تصریح کرد: باید انجمن‌های خیریه با تجمیع خدمات در این مسیر گام بردارند.

این مسئول با بیان اینکه راه‌اندازی مرکز بیماری‌های خاص موجب ارائه خدمات مطلوب به بیماران می‌شود، متذکر شد: این مجموعه می‌تواند نیازهای بیماران را تامین کند.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه زمین و پروانه رایگان برای راه‌اندازی این مرکز ارائه می‌شود، اذعان داشت: خدمات این مرکز مشکلات بیماران را حل می‌کند.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول