اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر بهداشت

3 پروژه تحقیقاتی ـ فناوری بخش پزشکی بوشهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت سه پروژه تحقیقاتی و فناوری بخش پزشکی استان بوشهر با 4.5 میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

3 پروژه تحقیقاتی ـ فناوری بخش پزشکی بوشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ظهر امروز در این آیین گفت: مرکز داده به مکان‌هایی گفته می‌شود که در آن‌ها منابع مهم فناوری اطلاعات و محاسباتی یک سازمان، در محیطی کنترل شده تحت مدیریتی متمرکز با توجه به نیازهای فنی و حرفه‌ای سازمان گردآوری می‌شوند.

غلامرضا حیدری افزود: از این رو دانشگاه علوم پزشکی با تلاش و کوشش کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات و حمایت مدیران ارشد، مرکز داده قابل حمل که مجموعه‌ای از زیرساخت‌ها و تجهیزاتی است که برای نگهداری داده‌ها در محیطی کنترل شده و در درون یک کانتینر استاندارد را طراحی و اجرا کرد.

وی بیان کرد: هدف اصلی در اجرای این طرح ایجاد امکان نصب و راه‌اندازی سریع مرکز داده و همچنین قابلیت جابجایی آن است.

امروز همچنین با حضور معاون وزیر بهداشت، پرتال جدید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر رونمایی شد.

پرتال دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با هدف ایجاد یک سیستم کاملا پویا و با ساختاری منسجم و متمرکز برای ارائه خدمات الکترونیک و آن‌لاین به کاربران طراحی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: این پرتال به منظور تجمیع و یکپارچگی نیازهای درخواستی در قالبی همگون و کاملا پویا طراحی شده و مدیران و راهبران سایت امکان تنظیم صفحات مختلف پرتال خود را به صورت کاملاً پویا از طریق پنل‌های مدیریتی تعریف شده برای آنان خواهند داشت.

حیدری افزود: پرتال در بخش دانشکده‌ها علاوه بر امکانات عمومی از آنجا که دانشکده‌ها با دروس ارائه شده و دانشجویان به صورت مستقیم ارتباط دارند این ارتباط باید در این بخش به صورت مجزا مشاهده شود.

امروز همچنین با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجهزترین کتابخانه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، به نام آیت‌الله سیدعبدالله بلادی از مشاهیر استان بوشهر در این شهر افتتاح شد.

کتابخانه مرکزی علامه بلادی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نخستین کتابخانه مدرن و مجهز به نسل جدید سیستم‌های اطلاع‌رسانی و پیاده‌سازی کامل تکنولوژی RFID در سطح کشور است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول