اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی در گفت‌وگو با فارس:

تیم‌های لیگ برتری مقابل کاله انتحاری بازی می‌کنند / کاله متعلق به هواداران است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اشاره به اینکه این تیم متعلق به هواداران و والیبال‌دوستان آملی است گفت: تیم‌های لیگ برتری مقابل کاله انتحاری بازی می‌کنند.

تیم‌های لیگ برتری مقابل کاله انتحاری بازی می‌کنند / کاله متعلق به هواداران است

بهروز عطایی پس از پیروزی سه بر یک مقابل بازرگانی جواهری گنبد در چارچوب مسابقات هفته نهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: بعد از سه شکستی که در هفته‌های گذشته برای کاله مازندران رقم خورد، بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در فشار زیادی قرار داشتند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کردم که بازیکنانم بازی فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش نگذارند که این پیش‌بینی به درستی محقق شد، البته در مقاطعی خوب بازی کردیم و در مقاطعی دیگر نیز با اشتباه کار را دنبال می‌کردیم.

عطایی با اشاره به دلایل نوسان در بازی گذشته مقابل بازرگانی جواهری یادآور شد: تیمی قدرتمند و پرمهره همانند کاله وقتی سه بازی خود را به شکل بسیار بدی به حریفان واگذار کند، جمع کردن آن خیلی سخت است، تمام عوامل باشگاه برای خارج شدن تیم از این حالت ورود پیدا کردند و تا حدودی موفق بودند.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با تاکید بر اینکه نگران بازی مقابل بازرگانی جواهری در آمل بودم، گفت: با وجود اینکه بازرگانی تیمی قعر‌نشین بود، ولی به ته جدولی بودن آن توجهی نداشتم و تنها به این می‌اندیشیدم که کار سختی را پیش رو داریم.

عطایی با اعلام اینکه در بازی گذشته مانند بسیاری از بازی‌های کاله تماشاگران خونگرم آملی بازی را به پیروزی کشاندند، ابراز داشت: همچنان به کمک تماشاگران پرشوری که در هر بازی به سالن پیامبر اعظم(ص) می‌آیند نیاز داریم آنها نشان دادند که تا چه اندازه تیم محبوب‌شان را دوست دارند و این تیم متعلق به خودشان است.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با بیان اینکه همه رفتار و عملکرد مجموعه کاله برای شادی و خوشحالی مردم است، یادآور شد: به کمک آنها در هفته نهم لیگ برتر سربلند بیرون آمدیم و این پیروزی و همه پیروزی‌های کاله را به تمام والیبال‌دوستانی که در هر شرایطی یار و همراهمان بوده و از جان و دل مایه می‌گذارند تقدیم می‌کنم.

وی در مورد جواهری بازرگانی گنبد عنوان کرد: آنها در شرایط خوبی از لحاظ روحی قرار ندارند، مقابل ما بازی کردن برای هر تیمی راحت و آسان است، زیرا هیچ تیمی نگران شکست برابر ما نیست و انتحاری سرویس می‌زند.

عطایی با اعلام اینکه در تحلیل و آنالیزی که داریم هر تیمی مقابل کاله ظاهر می‌شود 30 درصد بر کیفیت‌شان اضافه می‌شود، ابراز داشت: این امر نشان می‌دهد تیم‌ها مقابل ما در بدترین وضعیت استرس و نگرانی ندارند و سرویس‌هایی با ریسک بالا می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه جواهری گنبد تاکنون از 590 سرویس خود حدود 30 پوئن سرویس داشت، اذعان داشت: آنها تنها در مقابل کاله حدود پنج پوئن سرویس مستقیم گرفتند که نشان از ارتقای سطحشان مقابل کاله دارد.

انتهای پیام/86012/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول