اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله جوان مازندران:

هدف اصلی والیبال کاله جوان بازیکن‌سازی است / از شاگردانم رضایت دارم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله جوان مازندران با اشاره به اینکه هدف اصلی والیبال کاله جوان بازیکن‌سازی است، گفت: از عملکرد شاگردانم مقابل زاهدان رضایت دارم.

هدف اصلی والیبال کاله جوان بازیکن‌سازی است / از شاگردانم رضایت دارم

حسین کاظمی امروز پس از شکست سه بر دو خانگی تیم‌اش مقابل شهرداری مسابقات از چارچوب هفته سوم لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور در گفت‌وکو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: بازی سخت و حساسی را مقابل زاهدان در سالن پیامبر اعظم(ص) انجام دادیم.

وی افزود: بازیکنان زاهدان باتجربه و سرعتی هستند حتی در برخی از پست‌ها از والیبالیست‌هایی بهره می‌برند که چندین دوره قهرمانی در این رقابت‌ها را در کارنامه دارند.

کاظمی با اشاره به اینکه میانگین سنی کاله جوان 18 سال است، گفت: ما از بازیکنان جوان، جویای نام، بی‌تجربه و خامی استفاده می‌کنیم که در برخی از لحظات دیدار با زاهدان برتر از حریف بودند، معتقدم بهتر از حریف ظاهر شدیم ولی آنها با تجربه خود در شرایط فردی توانستند در ست پنجم نتیجه را از آن خود کنند.

وی با تاکید اینکه در اکثر پست‌ها مقداری مشکل هستیم، اذعان داشت: والیبال ورزشی گروهی است و برای پیروزی باید گروه خوب بازی کند.

سرمربی تیم والیبال کاله جوان مازندران هدف‌گذاری باشگاه را مشخص دانست و بیان کرد: هدف اصلی ما بازیکن‌سازی است، بازیکنان جوان و نوجوانی در اختیار داریم که می‌توانند در آینده‌ای نزدیک در لیگ برتر و تیم‌های ملی والیبال توپ بزنند.

انتهای پیام/86012/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول