اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نهم لیگ برتر والیبال

والیبال کاله مازندران از بازرگانی جواهری گنبد میزبانی می‌کند

خبرگزاری فارس: در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم کاله مازندران در دیداری سخت و حساس در خانه به دیدار بازرگانی جواهری گنبد می‌رود.

والیبال کاله مازندران از بازرگانی جواهری گنبد میزبانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هفته نهم بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور امروز در خانه به دیدار بازرگانی جواهری گنبد می‌رود.

تنها نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال کشورمان هفته گذشته در دیداری خارج از خانه سومین شکست متوالی خود را در بندرعباس مقابل آلومینیوم المهدی تجربه کرده و این باخت که پس از شکست مقابل پیشگامان کویر یزد و میزان خراسان رضوی اتفاق افتاد، سبب شد تا بهروز عطایی از سرمربیگری این تیم استعفا دهد.

استعفای عطایی در ادامه با مخالفت اعضای هیئت مدیره باشگاه کاله روبرو شده و بازیکنان به دنبال این مربی سرشناس و جوان کشورمان رفتند و از او خواستند تا بار دیگر فعالیت خود را در این تیم که سال گذشته به قهرمانی لیگ برتر دست یافت و امسال نیز از بخت‌های قهرمانی است ادامه دهد.

حضور مجدد عطایی در کادر فنی کاله مازندران می‌تواند شک خوبی برای بازیکنان کهکشانی و ملی‌پوش این تیم باشد تا به خود آیند و رقابت‌های لیگ برتر را بیش از گذشته جدی بگیرند.

در مقابل تیم والیبال جواهر بازرگانی گنبد نیز این روزها حال و روز خوبی ندارد، این تیم در هفته هفتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور پس از کسب هفتمین شکست با تغییراتی روبرو شد که در آن مسئولان در اقدامی جالب طاهر قره‌داشلی سرمربی و کادر فنیش را جابجا کردند و رضا ابراهیمی مربی سابق جواهری را به سکان هدایت این تیم نشاندند.

این جابه‌جایی نیز در هفته گذشته نتیجه نداد و جواهری بازرگانی با شکست خانگی سه بر یک مقابل نوین کشاورز تهران در گنبد همچنان با هشت شکست و تنها یک امتیاز در قعر جدول این دوره از مسابقات به سر می‌برد و کماکان یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ دسته یک کشور است.

برای این دیدار نسبتا حساس که از ساعت 17 امروز کار خود را در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم (ص) آمل دنبال می‌کند از سوی فدراسیون والیبال اسماعیل صباغ نماینده و ناظر است و ابراهیم فیروزی و اصغر میرزایی کار قضاوت را بر عهده دارند.

تنها چهره سرشناس و نام‌آشنای جواهری گنبد مجتبی عطار است که در ترکیب رضا ابراهیمی عملکرد خوبی دارد.

همچنین بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال کاله مازندران پس از سه باخت سنگین متوالی دوشنبه این هفته از خطوط تولید برخی از محصولات شرکت لبنی کاله بازدید کردند و با کارگران، پرسنل و مدیران این شرکت دیدار داشتند.

از نکات قابل توجه در این بازدید می‌توان به برخورد صمیمی بهمن سلیمانی مدیرعامل این باشگاه اشاره کرد که با دست پر به این محفل آمده و پاداش قابل توجه برای تمام بازیکنان و کادر فنی تیم داشت.

تاکنون در جدول لیگ برتر والیبال پیشگامان کویر با 18 امتیاز صدرنشین است و پس از تیم‌های متین ورامین و مؤسسه مالی اعتباری میزان خراسان رضوی، کاله مازندران با 15 امتیاز در رده چهارم جای دارد.

انتهای پیام/86012/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول