اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی در گفت‌وگو با فارس

اهدای پاداش بازیکنان کاله صحت دارد / مصدومان در حال بهبودی هستند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: پاداش بازیکنان کاله توسط مدیرعامل تیم صحت دارد.

اهدای پاداش بازیکنان کاله صحت دارد / مصدومان در حال بهبودی هستند

بهروز عطایی ظهر امروز قبل از دیدار هفته نهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بین کاله مازندران و بازرگانی جواهری گنبد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به اینکه ما وضعیت متفاوتی را در مجموعه کاله نسبت به دیگر تیم‌ها شاهد هستیم و به همین دلیل کاله خیلی متفاوت‌تر از بقیه باشگاه‌ها است، بیان داشت: همانطور که همیشه می‌گویم هیچ دیداری در لیگ برتر برایمان سهل و آسان نیست و همه تیم‌ها برای ما ارزش خاص خودشان را دارند.

وی با اعلام اینکه جواهری گنبد تیم جوان و خوبی است که به تازگی سرمربی جدید را در کادر فنی خود می‌بیند، گفت: شرایط بازی سختی کار را مشخص می‌کند، مسئله مهمی که مطرح است این بوده که همه تیم‌ها مقابل کاله کیفیت بسیار خوبی را بروز می‌دهند و ما باید قدرت واقعی خودمان را در زمین نشان دهیم.

عطایی با اشاره به اینکه خیلی به نام تیم‌ها و عملکردشان قبل از بازی برابر کاله توجه ندارم، تصریح کرد: فقط چیزی که برایمان مهم است عملکرد والیبالیست‌ها در حین بازی است.

وی در مورد مخالفت اعضای هیئت مدیره باشگاه کاله مازندران در مورد استعفای او و در خواست بازیکنان، مسئولان باشگاه و مردم والیبالی آمل درباره بازگشتش به کادر فنی تیم یادآور شد: در این مقطع برداشتم این بود که نمی‌توانم به تیم کمک کنم پس فضا را به گونه‌ای فراهم کردم تا تیم بتواند با فرد دیگری به موفقیت‌های خود ادامه دهند ولی بعد از این تصمیم بازیکنان با من صحبت‌های زیادی داشتند، تا با کمک یکدیگر بتوانیم بار دیگر به روزهای اوج برگردیم و با نظر مخالف مسئولان باشگاه نیز مواجه شدم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام اینکه کاله مازندران همچنان مدعی قهرمانی است، ابراز داشت: به هر حال اتفاقاتی همانند شکست در والیبال رخ می‌دهد ولی نباید با این اتفاق شیرازه تیم بر هم بریزد، باید از لحاظ ذهنی آماده‌تر شویم زیرا سال گذشته نیز در چنین شرایطی دو شکست متوالی داشتیم و همه استنباط‌شان این بود که تیم وارد بحران شده ولی توانستیم خوب خودمان را به شرایط مطلوب بازی برسانیم و قهرمان لیگ شویم.

عطایی ادامه داد: در هیچ مقطعی از بازی‌های سال گذشته صدرنشین جدول نبودیم و همیشه در مکان دوم و یا سوم جای داشتیم، خیلی برایمان مهم نیست که تا قبل پلی‌آف به چه جایگاهی می‌رسیم مهم این است که تیم منظم و درست به کار خود ادامه دهد.

سرمربی والیبال کاله مازندران با بیان اینکه امسال از بازی سوم به بعد از عملکرد تیم راضی نبودم، عنوان کرد: زیرا بازی خوبی را ارائه نمی‌دادیم با وجود اینکه پیروز بازی‌ها بودیم، هم‌اکنون فکر می‌کنم باید کیفیت خوبی را از خود بروز دهیم و چگونه بازی کردن برایمان با ارزش باشد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ورزشی فارس مبنی بر وضعیت مصدومان کاله مازندران یادآور شد: حدود 17 روز بهترین بازیکنان این تیم در مصدومیت به سر می‌برند که این امر تمرینات تیم را تاثیر قرار داد و در شکست‌های ما نیز اثرگذار بود، مصدومیت زرینی، پتکویچ، قرا و رنجبر رو به بهبودی است و وضعیت آنها خیلی بهتر از گذشته است.

عطایی در پاسخ به دیگر سؤال خبرنگار ورزشی فارس مبنی بر اینکه چقدر خبر پاداش بازیکنان کاله توسط مدیرعامل این تیم طی روزهای گذشته صحت دارد، گفت: این خبر صحت دارد، ما وضعیت متفاوتی را در مجموعه کاله نسبت به دیگر تیم‌ها شاهد هستیم، مسئولان این باشگاه نیز نگاه دیگری به تیم‌داری دارند و به همین دلیل کاله خیلی متفاوت‌تر از بقیه باشگاه‌ها است.

وی اضافه کرد: مسئولان کاله مازندران هیچ وقت سعی ندارند بازیکنان را در فشار قرار دهند زیرا همیشه به فکر کاهش بار روانی از روی تیم هستند و بازیکنان را با این حرکت وادار به تلاش و کوشش مضاعف می‌کنند.

انتهای پیام/86012/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول