اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هشتم لیگ برتر والیبال

والیبال کاله به دیدار آلومینیوم هرمزگان می‌رود

خبرگزاری فارس: در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شامگاه امروز چهار‌شنبه تیم کاله مازندران در نبردی خارج از خانه به دیدار آلومینیوم المهدی هرمزگان می‌رود.

والیبال کاله به دیدار آلومینیوم هرمزگان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هفته هشتم بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور شامگاه امروز چهار‌شنبه در بندرعباس به دیدار آلومینیوم المهدی هرمزگان می‌رود.

تنها نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال کشورمان هفته گذشته در دیداری خانگی که با استقبال کم تماشاگران آملی همراه بود با نتیجه سه بر صفر مقابل موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان رضوی تن به شکست داد.

این تیم تا کنون بعد هفت هفته از لیگ برتر والیبال دو بار طعم شکست را مقابل پیشگامان کویر یزد و میزان خراسان چشید.

این دیدار که از ساعت 17 دنبال می‌شود با نظارت یونس حسن‌زاده بوده و محمد شاهمیری و مسعود ذوقی کار قضاوت را برعهده دارند.

شاگردان بهروز عطایی این روزها با توجه به شرایط حساس تیم در وضعیت نه چندان خوبی به سر می‌برند که پیروزی در این دیدار خارج خانه می‌تواند کاله را به شرایط آرمانی‌اش نزدیک کند.

در آلومینیوم المهدی هرمزگان نیز محمدرضا دامغانی سرمربی این تیم بازیکنان خوب و با تجربه‌ای نظیر داوود مقبلی، محمدرضا قورت بیگلو، کنستانیتن میتو و ادریس دانشفر در ترکیب خواهد داشت.

البته این دو تیم چند روز مانده به لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در دیداری تدارکاتی که در بابلسر برگزار شد، با هم روبرو شدند تا شناخت کافی از یکدیگر در بازی‌های لیگ برتر داشته باشند.

تاکنون در جدول لیگ برتر والیبال پیشگامان کویر با 18 امتیاز صدرنسین است و تیم‌های کاله مازندران و متیم ورامین به 15 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند همچنین آلومینیوم المهدی بندرعباس نیز با هفت امتیاز در مکان نهم جدول جای دارد.

انتهای پیام/86012/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول