اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قوچانی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس:

سرویس‌های والیبالیست‌های میزان سرعت کاله را گرفت / جوان و گمنام هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی با اشاره به اینکه تیمی جوان و گمنام هستیم، گفت: سرویس‌های خوب و بی‌نقص بازیکنان ما خط سرعت کاله را از کار انداخت.

سرویس‌های والیبالیست‌های میزان سرعت کاله را گرفت / جوان و گمنام هستیم

جبار قوچانی‌نژاد پس از پیروزی شیرین خارج از خانه مقابل کاله مازندران از سری مسابقات هفته هفتم لیگ برتر والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: میزان تیم جوان و گمنامی است که روز به روز بهتر از گذشته ظاهر می‌شود.

وی با اعلام اینکه بازی سخت و نفس‌گیری را مقابل کاله مازندران در آمل انجام دادیم، افزود: کار در مقابل تماشاگران این تیم سخت است ولی آنچه که از حضور پرشور والیبال‌دوستان آملی در سالن پیامبر اعظم انتظار داشتیم، محقق نشد چنانچه تماشاگران بدون هیچ حاشیه‌ای در دیدار مقابل میزان تنها تیم خود را تشویق کردند و جا دارد از آنها تشکر کنم.

قوچانی‌نژاد با اعلام اینکه از بازیکنانم خواستم خودشان را باور کنند، پرتلاش و جنگنده ظاهر شده و اسیر نام کاله و بازیکنانش نشوند، تصریح کرد: مهم‌ترین فاکتور ما مقابل کاله مازندران این بود که راحت سرویس بزنیم و اگر هم سرویس‌هایی خراب شد، از خراب شدن آن نترسیم البته به بازیکنان اجازه دادم تا در سرویس بسیار خودشان را بسنجند و سرویس‌های خوب و بی‌نقص باعث شد تا خط سرعت حریف را از کار بیاندازیم.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان مشهد فعل خواستن را به خوبی در زمین صرف کردند، گفت: خواستیم کاله را ببریم، بازی کوبنده‌ای داشته باشیم، امتیازات کامل را از آن خود کنیم و روز استثنایی و باورنکردنی برای مشهدی‌ها رقم بزنیم که این امر محقق شد.

سرمربی تیم والیبال موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان رضوی ادامه داد: آن چیزی که از کاله انتظار داشتیم در زمین ندیدیم، دفاع و سرویس مهم‌ترین توصیه‌ام به بازیکنان بود زیرا دفاع روی تور و سرویس از امتیازآورترین و مهم‌ترین فاکتور در والیبال است که خیلی خوب اجرا کردیم.

وی یکی از نکات قوت تیمش را سرویس دانست و اضافه کرد: هدف ما این بود تا با سرویس خوب خط حمله حریف را از هم بپاشانیم و از کار بیاندازیم که موفق به این کار شدیم.

انتهای پیام/86012/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول