اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

والیبال باشگاه‌های کشور

سفیر قم از کاله جوان پذیرایی می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت والیبال استان قم گفت: سفیر قم در یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور عصر چهارشنبه در قم به مصاف کاله جوان می‌رود.

سفیر قم از کاله جوان پذیرایی می‌کند

سید جواد حسینی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در هفته‌های میانی مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور جدال تیم‌های مدعی صعود به مرحله بعد بسیار حساس و نزدیک است و سفیر قم باید قدر این دیدار خانگی را بداند.

وی ادامه داد: از ساعت 17 عصر چهارشنبه این هفته بازی‌های مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور وارد هفته پنجم خود می‌شود و تیم والیبال سفیر قم باید در دیداری خانگی که بسیار حساس و سرنوشت‌ساز نیز خواهد بود، در سالن شهید محمود رضاییان قم به مصاف نماینده مدعی استان مازندران یعنی کاله جوان برود.

دبیر هیئت والیبال استان قم افزود: بعد از پیروزی بسیار خوبی که بازیکنان تیم سفیر قم در هفته دوم در دیدار خارج از خانه در رقابت‌های والیبال باشگاه‌های دسته اول کشور برابر طلایی پوشان ورامین به دست آوردند، این تیم با توجه به دو شکست متوالی مقابل نمایندگان بابل و زاهدان هم‌اکنون از وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی برای دیدار هفته پنجم با تیم کاله جوان برخوردار نیست.

حسینی‌نژاد بیان کرد: بازی با تیم کاله جوان سخت و نفس‌گیر خواهد بود به خصوص اینکه سفیر قم برای کسب برتری در این مسابقه نیازمند حضور تماشاگران قمی در سالن است زیرا والیبالیست‌های سفیر برای جدا شدن از انتهای جدول باید حریف سرسخت خود را شکست دهند.

دبیر هیئت والیبال استان قم یادآور شد: بعد از باخت در سه بازی از چهار هفته اخیر لیگ دسته اول، بازیکنان تیم والیبال سفیر قم با انگیزه بالا به تمرینات خود ادامه دادند تا اینکه بازی با تیم مدعی کاله جوان را با پیروزی پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/78002/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول