اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال/

شکست والیبال کاله مازندران در روز کم‌فروغ تماشاگران

خبرگزاری فارس: در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شامگاه امروز یک‌شنبه تیم کاله مازندران در روز استقبال کم‌فروغ تماشاگران آملی با شکست سنگین خانگی مقابل تیم والیبال میزان خراسان رضوی مواجه شد.

شکست والیبال کاله مازندران در روز کم‌فروغ تماشاگران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هفته هفتم بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور شامگاه امروز یک‌شنبه در آمل با شکست سنگین کاله مازندران همراه بود.

تنها نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال کشورمان در روز استقبال کم‌فروغ تماشاگران آملی که تعدادشان به حدود یک هزار نفر می‌رسید با نتیجه سه بر صفر متحمل شکست سنگین خانگی شد.

این دیدار حساس در سالن ورزشی 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) دنبال می‌شد که در پایان با امتیازهای (25 بر 16)، (25 بر 22) و (27 بر 25) به سود نماینده خراسان رضوی خاتمه یافت.

شاگردان بهروز عطایی در این دیدار نیز همانند دیدارهای گذشته کیفیت لازم را نداشتند ولی در مقابل والیبالیست‌های جبار قوچانی‌نژاد در سیرویس، دریافت و دفاع از حریف کهکشانی خود بهتر بودند.

عدم حضور تماشاگران والیبالی آمل در نوع خود جالب توجه که ممکن است این استقبال کم به باخت هفته گذشته کاله مازندران مقابل پیشگامان کویر یزد، قیمت بالای بلیط سالن پیامبر اعظم، برگزاری بازی‌های لیگ برتر فوتبال و پخش زنده و همزمان آن از شبکه سوم سیما و یا بازی نه چندان سنگین کاله مازندران در این هفته بازگردد.

کاله مازندران که قصد داشت در این هفته با پیروزی به صدر جدول چشم دوخته باشد با شکست سنگینی مواجه شد که حتی می‌تواند رده دوم آن در جدول این دوره از رقابت‌ها را به خطر حمید حق‌بین به عنوان ناظر فدراسیون والیبال از نزدیک بر روند بازی نظارت داشت.

همچنین ابراهیم فیروزی و اصغر میرزایی این دیدار حساس را سوت زدند.

دیگر نکته قابل توجه این دیدار در پایان بازی عدم اعتراض دومین شکست متوالی تنها نماینده مازندران در لیگ برتر و سکوت معنادار تماشاگران آملی بود که تنها در برخی مواقع حین ترک سالن با شعار "بچه‌ها متشکریم" تشکر مبهمی نسبت به عملکرد بازیکنان ملی‌پوش کاله مازندران داشتند. 

انتهای پیام/ 86012/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول