اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قوچانی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس:

کاله با دگرگونی کاملی وارد لیگ برتر شد/ محروم و مصدوم نداریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی با اشاره به اینکه برای دیدار امروز مقابل کاله محروم و مصدوم نداریم، گفت: نماینده مازندران در لیگ برتر امسال نسبت به سال‌های گذشته دگرگونی کاملی داشته است.

کاله با دگرگونی کاملی وارد لیگ برتر شد/ محروم و مصدوم نداریم

جبار قوچانی‌نژاد امروز قبل از رویارویی با کاله مازندران از سری مسابقات هفته هفتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: دیدار با کاله مازندران سنگین و خیلی حساس است.

وی افزود: کاله تیم بزرگی در والیبال کشور است و از بازیکنان، کادر فنی و سرمربی باتجربه‌ای بهره می‌برد که هواداران آن در آمل یکی از عوامل افتخارآفرینی آن هستند.

قوچانی‌نژاد با اشاره به اینکه به دنبال بازی زیبا، پرتحرک و تماشاگرپسند هستیم، گفت: هیچ تیمی برای ما ضعیف نیست، با تمام وجود تلاش می‌کنیم در زمین عملکرد خودمان را نمایش دهیم البته اگر خودمان را باور کرده، اعتماد به نفس داشته باشیم و درصد اشتباهاتمان کمتر از حریف باشد می‌توانیم پیروز میدان باشیم.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه امسال بیشتر تیم‌های لیگ برتری نزدیک به هم حرکت می‌کنند و برد و باخت در دیدارها مشخص نیست، اضافه کرد: مشاهده می‌کنیم که تیمی با یک پیروزی دو تا سه پله صعود کرده و در صورت باخت نیز عکس این قضیه رخ می‌دهد ولی تیم‌هایی همانند سایپا، ارومیه و تبریز آنچنان که باید و شاید خودشان را نشان ندادند البته ما امیدواریم شرایط فعلی خود را حفظ کرده و رو به بالا حرکت کنیم.

قوچانی‌نژاد با بیان اینکه برای بازی امروز مقابل کاله محروم و یا مصدوم نداریم، گفت: کاله امسال نسبت به سال‌های گذشته دگرگونی کاملی داشته ولی ما قبل آغاز لیگ برتر با این تیم در بابلسر دیداری تدارکاتی داشته و شناخت نسبی از این تیم داریم و با تعقیب نتایج و مشاهده فیلم بازی‌ها به نقاط ضعف و قوت آن آگاهی داریم و امیدواریم با انتقال آن به بازیکنان در اجرای تاکتیک‌ها موفق باشیم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس در مورد بازی «رضا قوچانی‌نژاد»، برادرزاده‌اش که در لیگ برتر بلژیک توپ می‌زند و بازی او در ترکیب تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان که با شکست یک بر صفر مقابل ازبکستان همراه بود، یادآور شد: این بار نتوانستم رضا را در ایران ببینم.

قوچانی‌نژاد با اشاره به اینکه به دلیل حساسیت دیدارهای تیم ملی کشورمان سعی داریم تا قبل از بازی با رضا ارتباطی نداشته باشیم، یادآور شد: بعد از بازی‌ها نیز به دلیل فشردگی لیگ برتر والیبال نتوانستم او را ببینم البته او نیز بلافاصله بعد از پایان دیدار ایران با ازبکستان کشور را ترک کرد.

سرمربی تیم والیبال میزان خراسان رضوی با اعلام اینکه رضا را قبل از شروع لیگ برتر والیبال در ترکیه دیدم، اظهار داشت: بعد آن متاسفانه به دلیل همزمانی لیگ برتر والیبال با دیدارهای ملی و همچنین گرفتاری‌های شدیدی که در تیمداری وجود دارد در دو باری که او به ایران آمد نتوانستم او را ملاقات کنم.

انتهای پیام/ 86012/ل/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول