اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌هفته نهم لیگ برتر والیبال/

والیبال کاله مازندران در خانه از سد گنبد گذشت

خبرگزاری فارس: در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور‌ تیم کاله مازندران در دیداری سخت و حساس در خانه با نتیجه سه بر یک از سد بازرگانی جواهری گنبد گذشت.

والیبال کاله مازندران در خانه از سد گنبد گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل هفته نهم بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور‌ چهار‌شنبه شب در آمل پیگیری شد و کاله مازندران در خانه از سد بازرگانی جواهری گنبد گذشت.

تنها نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال کشورمان ست نخست این دیدار را با امتیاز (25 بر 22) به حریف گنبدی خود واگذار کرد ولی شاگردان بهروز عطایی توانستند در ست‌های دوم، سوم و چهارم با امتیازهای (25 بر 20)، (25 بر 18) و (25 بر 23) با نتیجه سه بر یک از سد بازیکنان رضا ابراهیمی در بازرگانی جواهری بگذرند.

کاله مازندران پس از سه شکست متوالی هفته‌های گذشته مقابل پیشگامان کویر یزد، میزان خراسان رضوی و آلومینیوم المهدی بندرعباس با پیروزی مقابل تیم قعر جدولی بازرگانی تا حدودی توانستند از فشار شدید روحی و روانی خود کم کنند.

از نکات قابل توجه این دیدار حمایت بی‌امان تماشاگران و والیبال‌دوستان آملی از بازیکنان، سرمربی و کادر فنی این تیم مازندرانی بود که حدود 2 هزار نفر در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل حضور داشتند.

تیم والیبال جواهر بازرگانی گنبد که این روزها حال و روز خوبی ندارد و با تغییر کادر مربیگری به فکر کسب نتیجه است همچنان با 9 شکست در تمام دیدارهای لیگ برتر والیبال تنها با یک امتیاز در قعر جدول دوازده تیمی این دوره از مسابقات جا خوش کرده است.

از سوی فدراسیون والیبال اسماعیل صباغ نماینده و ناظر این دیدار بوده و ابراهیم فیروزی و اصغر میرزایی کار قضاوت را بر عهده داشتند.

کاله مازندران با کسب این پیروزی 18 امتیازی شده و خود را به جایگاه سوم جدول لیگ برتر رسانده است.

انتهای پیام/86012/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول