اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باشگاه کاله مازندران:

کاله با هیچ مربی والیبالی وارد مذاکره نشد / درباره استعفای عطایی هنوز بحث نشده است

خبرگزاری فارس: در اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه کاله مازندران عنوان شد که این باشگاه با هیچ مربی لیگ برتری والیبال وارد مذاکره نشده است.

کاله با هیچ مربی والیبالی وارد مذاکره نشد / درباره استعفای عطایی هنوز بحث نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، باشگاه کاله مازندران در پی انعکاس اخباری در فضای مجازی اینترنت مبنی بر مذاکره این باشگاه ورزشی با مربی لیگ برتری والیبال برای در اختیار گرفتن سکان هدایت این تیم اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با درج مطلبی در سایت‌های خبری مبنی بر مذاکره باشگاه ورزشی کاله مازندران با یکی از مربیان سرشناس والیبال کشورمان در مورد مربیگری شخص دیگری برای هدایت تیم والیبال کاله غیر از عطایی، این باشگاه با هیچ گزینه و مربی وارد مذاکره نشده است.

در ادامه بیان شد: درج اخبار گوناگون به این منظور هیچ رسمیتی از طرف این باشگاه نداشته و از هواداران و والیبال‌دوستان آملی تقاضا می‌شود گزارش‌های واقعی را از طریق وب‌سایت رسمی باشگاه پیگیری کنند.

به گزارش فارس، مسئولان باشگاه کاله مازندران در مورد انعکاس خبری مبنی بر مذاکرات باشگاه با دیگر مربی لیگ برتری والیبال، این خبر را کذب دانسته و ابراز داشتند: این باشگاه هنوز در مورد استعفای بهروز عطایی هیچ تصمیمی نگرفته است.

همچنین آنها از هواداران و ورزش‌دوستان خواستند تا از حاشیه‌پراکنی برای تیم والیبال کاله به شدت پرهیز کنند و هدف‌شان تنها حاکم شدن آرامش بین بازیکنان و اعضای تیم باشد.

انتهای پیام/86012/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول