اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز پژوهش‏های مجلس:

غرش موشک‌های ایران در غزه هنر خون تهرانی‌مقدم‌هاست

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز پژوهش‏های مجلس شورای اسلامی گفت: غرش موشک‌های ایران در غزه از هنر خون شهیدانی چون تهرانی‌مقدم‌ها بوده و دشمن را بسیار ترسانده است.

غرش موشک‌های ایران در غزه هنر خون تهرانی‌مقدم‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، کاظم جلالی ظهر امروز در گردهمایی بسیجیان و عزادران حسینی در شهر کلاته‌خیج اظهار داشت: شهدا عنصری بزرگ و تاریخ‌ساز هستند و این تاریخ‌سازی از شهدای صدر اسلام تا قیام امام حسین(ع) رخ داده و تا شهدای دفاع مقدس رسیده و این چرخه تا آخرالزمان ادامه دارد.

وی با اشاره به جنگ‏های هشت و 22 روز غزه افزود: دشمن در جنگ هشت روزه غزه شکست تلخی را تجربه کرد و این شکست جز در سایه پیوند با نهضت حسینی رخ نداده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید به خود و مرام و مذهب شیعه و امام حسینی بودن ببالیم و افتخار کنیم؛ چرا که این فرهنگ بوده که ما را برابر استکبار سرافراز و پیروز ساخته است.

جلالی بیان کرد: غرش موشک‌های ایران در غزه از هنر خون شهیدانی چون تهرانی‌مقدم‌هاست که دشمن را ترسانده است.

وی خطاب به حاضران در مراسم اضافه کرد: دشمن از حضور شما در این قبیل مراسم‌ می‌ترسد؛ چرا که حضور شما در این جلسات بزرگ کردن نام امام حسین(ع) است.

نماینده مردم میامی و شاهرود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز کشور گرفتار تحریم‌های دشمنان است؛ اما مردم با همه این مشکلات در عزای حسینی شرکت می‌کنند و نشان می‌دهند این مشکلات برابر مصائب اهل بیت(ع) هیچ نیست.

جلالی افزود: حضور مردم مشت پولادینی بر دهان دشمنان یاوه‌گو بوده و امروز رمز پیروزی ما در گرو پیروی از ولایت‌فقیه است و باید بدانیم که شیعه بودن ما خاری در چشم دشمنان محسوب می‏شود.

این گردهمایی با حضور گسترده مردم و بسیجیان در حسینیه اعظم کلاته‌خیج و با مشارکت پایگاه ولی‏عصر(عج) حوزه مقاومت بسیج حمزه سیدالشهدای این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول